Hop til indhold
TrineMuz

Hvor skinner solen dejligt☀️ Bliver jo helt liderlig i det dejlige vejr❤️

Recommended Posts

Bliver i andre ikke også mere liderlig når solen skinner.

Jeg før da bare helt vildt lyst til at ja, hygge lidt frækt og kigge på frække fyre.

Muskuløse fyre som smider trøjen er ikke dårligt.

I mænd kigger vel også lidt når en fræk pige kommer cyklende forbi når i holder i kø for rødt og så stiger af for at vente på grønt. 

Jeg gør og jeg er ikke engang til piger.;)

Jeg elsker bare dansk sommer også når det regner. Bare det ikke er skybrud eller flere dage i træk.

Knuz fra TrineMuz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 13 timer siden:

Bliver i andre ikke også mere liderlig når solen skinner.

Jeg før da bare helt vildt lyst til at ja, hygge lidt frækt og kigge på frække fyre.

Muskuløse fyre som smider trøjen er ikke dårligt.

I mænd kigger vel også lidt når en fræk pige kommer cyklende forbi når i holder i kø for rødt og så stiger af for at vente på grønt. 

Jeg gør og jeg er ikke engang til piger.;)

Jeg elsker bare dansk sommer også når det regner. Bare det ikke er skybrud eller flere dage i træk.

Knuz fra TrineMuz 

Jo Trine du har rett og det aller beste med sommer er og dyrke sex ude på en eng eller i en skov hvor alle sanser settes et takk op ad dufte kroppens dufter blande sig med blomstene og trærene

en tur i København en lørdag morgen kl 0700 og se pigene på vej hjem her er både skønnhed og tragedie jo jeg nyder den danske sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...