Hop til indhold
Gæst

Cream, Mali, Århus

Recommended Posts

Gæst

Jamen for satan da. Man tror det er løgn.

 

Torsdag var jeg kaldt til Jyllands hovedstad for at fikse en påstået fejl i min softwate. He, he, det var sgu en fejl 40. Jeg blev dog beordret til at at blive i nærheden indtil idag, sidst på dagen. Ok, sålænge de betaler, ok med mig og boss.

 

Nå fredag idag, og tidligt oppe. Skulle alligevel ud og tisse :o

Havde læst Cream var tilbage hos Mali, så jeg futtede derud ret tidligt. Kørte forbi, men alt var slukket. Gik en tur, og da jeg kom tilbage var der lys i bling-bling skiltet. Ringe på, og den smukkeste smilende lille thaipige åbne, og præsenterede det største smil jeg længe har set.

I guder hun er smuk. Det var Cream. Lige ud af badet, med vådt hår, og ikke så meget tøj på.

Vi kom hurtigt ind i rummet, efter den obligatoriske "på toilettet og vaske pik" tur.

Hun er 31, hun har en krop der vil få enhver fitness babe i Fitness DK til at grave sig ned. Fint tyndt ophidsende fedtlag, over muskler af jern. Hendes numse og lår, for ind i helvede da. Laaangt sort hår, og så det smil.

Vi nussede rundt på hinanden. Hun er enten meget varm, eller meget godt til at forestille hun er varm. Det var en nydelse at lade hænder og tunge vandre rundt på den krop. Barmen er ikke så stor, men den er meget fast, og brystvorterne er simpelthen så søde, og følsomme. Hun har også lækre fødder. Fik jeg nævnt numsen. Charlotte Birchow, gå hjem.

Jeg er en slikker, og hun kan godt lide at blive slikket. En lækker mis, lige fra badet, ikke våd i starten, men det kom. Og hun kom, sådan føltes det da.

Hun er en sutter. Hold nu helt tuba hun kan slikke og sutte og bide, og, og, og. Vi kom aldirg videre. Det var simpelthen for lækkert, så jeg skød torsdagens opsparing af. Hun gjorde flot rent efter sig, og kom op for at putte. Vi talte om meget, og hendes engelsk er rigtig fint, når man har justeret for thai udtalen.

Hun er ung og hun er levende, glad og klog. Hun er helt klar over hvad hun laver, og hvad hun skal passe på, og hvordan.

Hende skal jeg fileme besøge igen, om jeg så skal køre til Århus, uden at have et job at køre efter.

Hun rejser hjem midt i september.

 

PS: Husk drikkepenge oven i de 1000 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BrandMand09 skrev, 1 time siden:

Kysser hun?

Ja, hvis hun kan lide dig. Tør du prøve ?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man søger lidt i forum efter cream finder man og omtale om creamy og creami.  Er alle 3 den samme, er lidt forvirret. 

Nogle der kan uddybe det lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 6 minutter siden:

Ja, hvis hun kan lide dig. Tør du prøve ?? ;)

Hvis det værste, der kan ske, er, at man går glip af prikken over i'et, er der vel ikke noget at være bange for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zebra skrev, for 15 timer siden:

Når man søger lidt i forum efter cream finder man og omtale om creamy og creami.  Er alle 3 den samme, er lidt forvirret. 

Nogle der kan uddybe det lidt.

Det er den samme pige.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
8000 skrev, for 30 minutter siden:

Det er den samme pige.

venligst 8000

Hun hedder bare Cream og ikke alt muligt andet ordblinde finder på :) 

Go Weekend og Velkommen til Cream :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
moondog skrev, for 36 minutter siden:

Er det faste bryster - og hvilken str?

Læs min anmeldelse én gang til ;)

Men kom nu bare afsted, det er alle pengene værd - og lidt til. Hvis du vil opleve thai charme og sødme indpakket i en dejligt krop, så er det her det sner pt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder som en god oplevelse, men er total forvirret, cream er tilbage hos mali... hvem pokker er Mali.. 

 

er det her eller hvad...

Mali Thaimassage

Skovlundgårdsvej 90
8260 
Aarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Nej, det er på Chr Kiers plads. 

Ja det navn kan forvirre. For et par år siden var der et Mali et andet sted i byen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæ hææææææææææææææ.

Nu får i sgu konkurrence kære Århus brødre.

Jeg er blevet anmodet om at flytte til Århus. Foreløbig for 6 mdr.

Jeg skal være stand by vagt på alle vore projekter i midtjylland 8000 til 8700. Det bliver sgu slaraffenland. Jeg har en times tilkalde tid - døgnet rundt. Det betyder jeg kan besøge piger i hele området, og stadig nå det. Det betyder så også at jeg ikke kan få min sundowner. Nå, ja det må jeg jo leve med. Leveren har sikkert godt af pausen. Jeg skal lige finde et billigt sommerhus at leje, så der bliver lidt mere i overskud af diæterne. Foreløbig står den på hotel i midtbyen fra midt kommende uge.

Cream du bliver bombeknaldet fra nu til du rejser. Yeeeeeppppppp. Gud ved om man kan overtale hende til en sleep over - hos mig?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, den 17/6/2016 at 15:00:

Jamen for satan da. Man tror det er løgn.

 

Torsdag var jeg kaldt til Jyllands hovedstad for at fikse en påstået fejl i min softwate. He, he, det var sgu en fejl 40. Jeg blev dog beordret til at at blive i nærheden indtil idag, sidst på dagen. Ok, sålænge de betaler, ok med mig og boss.

 

Nå fredag idag, og tidligt oppe. Skulle alligevel ud og tisse :o

Havde læst Cream var tilbage hos Mali, så jeg futtede derud ret tidligt. Kørte forbi, men alt var slukket. Gik en tur, og da jeg kom tilbage var der lys i bling-bling skiltet. Ringe på, og den smukkeste smilende lille thaipige åbne, og præsenterede det største smil jeg længe har set.

I guder hun er smuk. Det var Cream. Lige ud af badet, med vådt hår, og ikke så meget tøj på.

Vi kom hurtigt ind i rummet, efter den obligatoriske "på toilettet og vaske pik" tur.

Hun er 31, hun har en krop der vil få enhver fitness babe i Fitness DK til at grave sig ned. Fint tyndt ophidsende fedtlag, over muskler af jern. Hendes numse og lår, for ind i helvede da. Laaangt sort hår, og så det smil.

Vi nussede rundt på hinanden. Hun er enten meget varm, eller meget godt til at forestille hun er varm. Det var en nydelse at lade hænder og tunge vandre rundt på den krop. Barmen er ikke så stor, men den er meget fast, og brystvorterne er simpelthen så søde, og følsomme. Hun har også lækre fødder. Fik jeg nævnt numsen. Charlotte Birchow, gå hjem.

Jeg er en slikker, og hun kan godt lide at blive slikket. En lækker mis, lige fra badet, ikke våd i starten, men det kom. Og hun kom, sådan føltes det da.

Hun er en sutter. Hold nu helt tuba hun kan slikke og sutte og bide, og, og, og. Vi kom aldirg videre. Det var simpelthen for lækkert, så jeg skød torsdagens opsparing af. Hun gjorde flot rent efter sig, og kom op for at putte. Vi talte om meget, og hendes engelsk er rigtig fint, når man har justeret for thai udtalen.

Hun er ung og hun er levende, glad og klog. Hun er helt klar over hvad hun laver, og hvad hun skal passe på, og hvordan.

Hende skal jeg fileme besøge igen, om jeg så skal køre til Århus, uden at have et job at køre efter.

Hun rejser hjem midt i september.

 

PS: Husk drikkepenge oven i de 1000 ;)

Jeg giver aldrig drikkepenge...hverken i Thailand eller her i landet. Det har aldrig medført dårlig behandling. Jeg er stor og konsekvent modstander af drikkepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
all skrev, for 1 minut siden:

Jeg giver aldrig drikkepenge...hverken i Thailand eller her i landet. Det har aldrig medført dårlig behandling. Jeg er stor og konsekvent modstander af drikkepenge.

Det kan du jo ikke vide ;)

Jeg kan konstatere at når jeg har givet lidt ekstra, og efterfølgende besøger pigen igen, så får den altid lidt mere gas.

Men lev du blot med dit princip, fred med det, så lever jeg med mit :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...