Hop til indhold

Sonia og Jesica Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Prøv med tineye. Hvis den ikke giver resultat, så er de formentlig ægte. ;-) 

Skrevet
chris 60 skrev, for 46 minutter siden:

Prøv med tineye. Hvis den ikke giver resultat, så er de formentlig ægte. ;-) 

Prøv også med sund fornuft. Tineye og Google kan kun bevise billeders falskhed, ikke deres ægthed.

Skrevet
BrandMand09 skrev, for 46 minutter siden:

Prøv også med sund fornuft. Tineye og Google kan kun bevise billeders falskhed, ikke deres ægthed.

Jojo, jeg synes da heller ikke, jeg påstår andet. Men hvordan bruger man sund fornuft i vurdering af billeder, der ikke findes på tineye. Jeg har rent faktisk med nogle billeder tænkt, at det måtte være løwn - pigerne var næsten for flotte, til det kunne være sandt, men nogle af dem, jeg efterfølgende alligevel valgte at møde viste sig fuldstændig at holde stik - enkelte så faktisk bedre ud i virkeligheden. Så det er sgi svært!

Skrevet
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Jojo, jeg synes da heller ikke, jeg påstår andet. Men hvordan bruger man sund fornuft i vurdering af billeder, der ikke findes på tineye. Jeg har rent faktisk med nogle billeder tænkt, at det måtte være løwn - pigerne var næsten for flotte, til det kunne være sandt, men nogle af dem, jeg efterfølgende alligevel valgte at møde viste sig fuldstændig at holde stik - enkelte så faktisk bedre ud i virkeligheden. Så det er sgi svært!

Så er det godt vi har eroguide!

Skrevet
BrandMand09 skrev, Lige nu:

Så er det godt vi har eroguide!

Haha, ja netop! :-)  Jeg er selv sluppet for en del fejltagelser pga. skribenter her! Men har omvendt osse af selvsamme grund mødt nogle rigtige skønnerter! ;-) 

Skrevet

hvis der er nogen der vil prøve dem og finder ud af de er ægte SÅ BETAlER JEG SGU

Skrevet
theman7364 skrev, for 4 minutter siden:

hvis der er nogen der vil prøve dem og finder ud af de er ægte SÅ BETAlER JEG SGU

Haha - vil du have mit kontonummer? Så tager jeg derop i næste uge og tager dem med et par timers mellemrum! ;-) 

Skrevet

du beretter bare bagefter...og hvis du siger det er dem...eller bare den ene faktisk er hende...så gir jeg :) for så er hun sku 3 gange pengene værd med det look

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.