Hop til indhold
Guest Trinetease

Hey....Ja det er Dig, Jeg mener....

Recommended Posts

Guest Trinetease

I disse Nej til Købe-Sex Kampagne tider, så må det vække nogle tanker hos jer mænd. 

Personligt går jeg i sort når sex mellem 2 samtykkende voksne mennesker skal behæftes med Føleser som skyld og skam. Pigerne har sloges i mange år med 'pæn pige' skam-følesen. Og nu vil man igen igen have at i skal føle det samme....

Ved i hvad.... I er sq gode nok! Jeg sætter pris på at i opføre jer ordentligt når i besøger mig. Jeg sætter pris på at i er respektfulde, ordentlige mennesker, som sætter pris på at piger som mig eksistere. 99% af jer, kommer med forventning, spænding og glæde. I er nysgerrige og tændte på at få en dejlig oplevelse. 

Jeg har oplevet mænd som leger søstjerne og mænd som opførte sig ligegyldigt. Men jeg har ALDRIG oplevet vold eller krænkelser af min krop....aldrig. Dårlig hygiejne ( det ER sket).....men det tillægger jeg ikke mangel på respekt for mig, men mere mangel på selvrespekt.

Jeg har gæster som jeg har kendt i mange år nu, mænd som jeg interesser mig for ( i det omfang som er passende). Gæster som spørger til min Hund, husker min fødselsdag og ved at jeg elsker Kage. Mænd som er gift, og som har det godt med det, piger som mig giver dem bare et pusterum i 30 min hvor de kan være 100% kropslige og bare fokusere på at føle, mærke og blive rørt ved. 

Op i måsen med de opmærksomheds søgende skrige skinker - og væk med skyld og skam.

DU er okay! Og Jeg er VILD med det :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror, de færreste potentielle gp kunder lader påvirke af den slags kampagner - eller skrigeskinker som du malende beskriver dem - seksualdriften er en af menneskets stærkeste drifter, vel kun overgået af driften til at skaffe føde, så instinktet vil tage over, og overdøve skrigene. 

Jeg kan have en vis sympati, der hvor den type kampagne handler om at komme menneskehandel til livs, men for de selvgode, selvhøjtidelig og foragede kvinder har jeg intet til overs. Deres feministiske korstog hører mere hjemme i Sverige, hvor de vil finde klangbund for deres bitterhed over mangel på god og vild sex til dem selv.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Trinetease skrev, 1 time siden:

I disse Nej til Købe-Sex Kampagne tider, så må det vække nogle tanker hos jer mænd. 

Personligt går jeg i sort når sex mellem 2 samtykkende voksne mennesker skal behæftes med Føleser som skyld og skam. Pigerne har sloges i mange år med 'pæn pige' skam-følesen. Og nu vil man igen igen have at i skal føle det samme....

Ved i hvad.... I er sq gode nok! Jeg sætter pris på at i opføre jer ordentligt når i besøger mig. Jeg sætter pris på at i er respektfulde, ordentlige mennesker, som sætter pris på at piger som mig eksistere. 99% af jer, kommer med forventning, spænding og glæde. I er nysgerrige og tændte på at få en dejlig oplevelse. 

Jeg har oplevet mænd som leger søstjerne og mænd som opførte sig ligegyldigt. Men jeg har ALDRIG oplevet vold eller krænkelser af min krop....aldrig. Dårlig hygiejne ( det ER sket).....men det tillægger jeg ikke mangel på respekt for mig, men mere mangel på selvrespekt.

Jeg har gæster som jeg har kendt i mange år nu, mænd som jeg interesser mig for ( i det omfang som er passende). Gæster som spørger til min Hund, husker min fødselsdag og ved at jeg elsker Kage. Mænd som er gift, og som har det godt med det, piger som mig giver dem bare et pusterum i 30 min hvor de kan være 100% kropslige og bare fokusere på at føle, mærke og blive rørt ved. 

Op i måsen med de opmærksomheds søgende skrige skinker - og væk med skyld og skam.

DU er okay! Og Jeg er VILD med det :x

 

Godt brølt løvinde. ;-) For mit eget vedkommende har jeg altid behandlet GP'er med respekt lige fra ankomst og osse i anmeldelser her. Det fortjener heldigvis de fleste. Desværre er der dog nogle, hvor man drejer dem om i døren eller smider dem ud efter nogle minutter/respektivt går sin vej, da de virker som lad-os-få-det-overstået, men det er en anden snak! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom i mange andre gøremål, så er der altid nogen som skal moralisere, det slipper vi nok aldrig for og løftede pegefingre, samt nogen over næsen. Det er ikke kun inden for dette område, som vi bevæger os i her på siden.

Nogen gør det bare for at komme i medierne, andre af religiøse holdninger og andre igen skal bare have nogen at se ned på, det er mest synd for dem selv.

Jeg nyder at kunne komme og besøge en GP en gang imellem, ligesom mange andre mænd og kan læse mange steder at 99 % af os udviser stor respekt for, at I GP er der, så vi kan få leg og lir, tak for det.

Ønsker alle jer dejlige GP en fantastisk dag og aften og nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Må vel hellere se at få vejen lagt forbi, så der kan blive lejlighed til at bore i det og uddybe både synspunkter og madras :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ligger vist i menneskets natur, at vi partu vil have alle andre til at være som os.

De gør det fordi de vil "frelse" os. I virkeligheden drejer det sig nærmere om at de ikke forstår andet end sig selv, og så er det nemmeste at få alle andre til at være lige sådan.

De der vil omvende, er i virkeligheden meget enfoldige mennesker, med en tyrkertro på at kun det de står for, er acceptabelt. De ejer ikke fantasien til at forstå andre menneskers præferencer og lyster.

Faktisk bør vi have ondt af skrigeskinkerne og deres medløbere. Jeg sponserer gerne et gratis trøste dyt i bamsen til den der kan skrige højest. Bjarup Riis f.eks :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er det altid gadeluderne skrigeskinkerne bruger som udhængsskilt, så forbyd dog prostitution på offentligt område.

I vores nabolande hvor feministerne har fået overtalt politikerne til en mærkværdig lovgivning for at "beskytte" kvinder er der nu flere udenlandske kvinder end før.

Feminister fremmer traficking.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er ikke kun mega smuk og lækker. Hun har også en dejlig hjerne som kan give fantastiske samtaler og tanker. Skøn skøn kvinde hende Trine T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Tak Og i lige måde Hr. Gerog :-) Og tak til jer som har skrevet på oplægget ;-)

Nu vil jeg spise mig en Pandekage - og håbe på at min mås ikke vil vokse sig lige så stor som mit gode Humør :-D :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Tak Og i lige måde Hr. Gerog :-) Og tak til jer som har skrevet på oplægget ;-)

Nu vil jeg spise mig en Pandekage - og håbe på at min mås ikke vil vokse sig lige så stor som mit gode Humør :-D :x

 

Hvis man bliver hvad man spiser, så skal du bare spise den helt flad på tallerknen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 25 minutter siden:

Tak Og i lige måde Hr. Gerog :-) Og tak til jer som har skrevet på oplægget ;-)

Nu vil jeg spise mig en Pandekage - og håbe på at min mås ikke vil vokse sig lige så stor som mit gode Humør :-D :x

Nu får du det til at lyde som om der er noget galt med en stor mås, mmmhhhh stor mås :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Tak Og i lige måde Hr. Gerog :-) Og tak til jer som har skrevet på oplægget ;-)

Nu vil jeg spise mig en Pandekage - og håbe på at min mås ikke vil vokse sig lige så stor som mit gode Humør :-D :x

Øv så har jeg nok misforståed trodde det gode humør blev lagret i måsen så jo større jo merer godt humør:-D:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

Årh Tak for de søde ord Hr.Energy :x :x

Håber snart vores vej krydses igen.  Til en snak og hygge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...