Hop til indhold
Pikster

Nordjylland/Aalborg -Hvem er den kønneste du har besøgt?

Recommended Posts

Token skrev, for 24 minutter siden:

Jeg kan helt tilslutte mig at Samantha er supersmuk og sød. Giver dyb,intens og våd super-superfransk.

https://annoncelight.dk/showad/193209 Julia er sød som en engel og er slank uden at være for tynd

https://annoncelight.dk/showad/197674 Miss X har smukt ansigt og den flotteste pigekrop i Ålborg.

Og så er der Sandra Sommer, der bare overgår ALT.

4 søde piger som jeg ikke burde anbefale da jeg helst vil have dem helt for mig selv, - men "som brødre vi deler". God fornøjelse og giv en anmeldelse når du har fået pusten igen.

Tror lige at der er et par som jeg skal ha tjekket ud. Tak for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@MrMann

Jeg beklager, min mistanke. Jeg fandt det mistænkeligt, at du alene havde 5 indlæg, og de alle var lovprisninger af Samantha. Ud fra de andre anmeldelser af Samantha, kan jeg se, at hedes billeder er retvisende, og pigen yder en superfin service.Sorry :)

Jeg har købe-sex med unge smukke piger, da jeg undgår at bruge alle de kræfter og tid det tager at skabe, fastholde og afslutte kontakten med de respektive piger.

Det er af den grund, at jeg aldrig kunne finde på komme i en rolle, hvor jeg bliver en købepiges "go-to-guy" for "tjeneste og hjælp", uden at jeg fik max sex for det. Jeg ønsker ikke noget personligt forhold. Lig dertil, at lige så sexede købepiger kan være, lige så sjældent er de kærestemateriale (andre interesse, personlighed etc.).  

Endelig har de fleste købepiger en mand i hver havn, som er hendes hjælper, og som hun får til at føle "speciel". Naturligvis er hun venlig, hvis du hjælper hende, men hvor meget kan du reelt regne med hendes hjælp? Ville hun hjælpe dig asymmetrisk, som du hjælper hende asymetrisk?

Da jeg tjekkede Samanthas billeder fandt jeg hurtigt 2 kyrilliske profiler på facebooklignende sociale medier. Af disse profiler fremgik det tydeligt, at "Samantha" har en masse rigtig gode mandlige venner rund omkring i verden, som hun er meget venlig med på billederne. Nå ja hun havde også gang i en ordentlig stanghash og stærkere vare.

Med andre ord. Personligt ville jeg ikke involvere mig gratis med en købepige. Jeg går til en købepige, alene af de ovennævnte grunde. Skulle jeg investerer 5 minutter i en pige, så ville jeg alene gøre det i et rigtigt forhold til en pige, hvor hun reelt elsker mig.

Jeg respekter fuldt ud din position. Du virker som en fin fyr. MrMann jeg forsøger vel blot at sige, at jeg synes du skal passe på, med at ligge mere i det, end hvad hun REEL ligger i det. Vil hun forsat være din ven, hvis hun ikke havde brug for dig her i DK?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 7 timer siden:

@MrMann

Jeg beklager, min mistanke. Jeg fandt det mistænkeligt, at du alene havde 5 indlæg, og de alle var lovprisninger af Samantha. Ud fra de andre anmeldelser af Samantha, kan jeg se, at hedes billeder er retvisende, og pigen yder en superfin service.Sorry :)

Jeg har købe-sex med unge smukke piger, da jeg undgår at bruge alle de kræfter og tid det tager at skabe, fastholde og afslutte kontakten med de respektive piger.

Det er af den grund, at jeg aldrig kunne finde på komme i en rolle, hvor jeg bliver en købepiges "go-to-guy" for "tjeneste og hjælp", uden at jeg fik max sex for det. Jeg ønsker ikke noget personligt forhold. Lig dertil, at lige så sexede købepiger kan være, lige så sjældent er de kærestemateriale (andre interesse, personlighed etc.).  

Endelig har de fleste købepiger en mand i hver havn, som er hendes hjælper, og som hun får til at føle "speciel". Naturligvis er hun venlig, hvis du hjælper hende, men hvor meget kan du reelt regne med hendes hjælp? Ville hun hjælpe dig asymmetrisk, som du hjælper hende asymetrisk?

Da jeg tjekkede Samanthas billeder fandt jeg hurtigt 2 kyrilliske profiler på facebooklignende sociale medier. Af disse profiler fremgik det tydeligt, at "Samantha" har en masse rigtig gode mandlige venner rund omkring i verden, som hun er meget venlig med på billederne. Nå ja hun havde også gang i en ordentlig stanghash og stærkere vare.

Med andre ord. Personligt ville jeg ikke involvere mig gratis med en købepige. Jeg går til en købepige, alene af de ovennævnte grunde. Skulle jeg investerer 5 minutter i en pige, så ville jeg alene gøre det i et rigtigt forhold til en pige, hvor hun reelt elsker mig.

Jeg respekter fuldt ud din position. Du virker som en fin fyr. MrMann jeg forsøger vel blot at sige, at jeg synes du skal passe på, med at ligge mere i det, end hvad hun REEL ligger i det. Vil hun forsat være din ven, hvis hun ikke havde brug for dig her i DK?

Det er helt ok. 

Jeg ved godt hun har venner rundt om hvor hun kommer og snakker også med hende når hun ikke er i DK bla gennem Skype og VK (Russik Facebook)

Jeg tror ikke hun ville være min "ven" hvis hun ikke behøvede hjælp i DK, jeg er ikke naiv ;) men tænder faktisk lidt på hjælpe hende, man kan vel sige at jeg føler mig lidt mere mandig, måske?

men hun får ikke lov til at udnytte mig mere end jeg giver hende lov til. Hehe

men mange tak for din omtanke. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

MrMann og Faunus

En interessant emne. Et dilemma som jeg selv har haft tæt inde på livet, og tilmed med den samme unge dame. Jeg kender hende fra før, hun kaldte sig Samantha, men stoppede kontakten med hende, for et lille år siden.

Hun fortale mig, at hun elskede mig, og ønskede et liv i DK udenfor branchen. Hun ønskede også at stoppe sit misbrug af kokain (jeg har set hende tage det både som hvidt og brunt). Som skilt er det en fed fornemmelse at kunne hjælpen en smuk smuk pige, som er næsten 3 gange så ung som jeg selv. Jeg overvejede tilmed at få et barn med hende, selvom jeg har 2 voksne børn. Jeg ved da godt, at mit store hus, sommerhus og lækre biler tiltrak hende. Jeg har mange penge. Hvorfor skulle hun ellers bruge tid med mig.

Med hun fortalte mig, at min alder ikke betød noget, og hun var meget overbevisende og charmende. F.eks. fortalte hun, at hun da ikke ville lade mig sove med hende, uden at betale, hvis det ikke var fordi hun var meget glad for mig. Det tror man jo på. Specielt når hin ser mig dybt i øjnene og bare vil kysse og kysse hele aftenen.

Jeg har tit overnattet hos hende, og hun har overnattet hos mig. Specielt den første og sidste aften når hun har været i Aalborg eller i Aarhus. Ligeledes har vi hygget, festet og kysset i weekenderne. Altid uden at jeg har betalt. Omvendt har jeg betalt hver gang vi har haft sex. Fuck vi har haft meget sex. En mindre formue har jeg betalt. Jeg tænkte, at pengen kunne hjælpen hende (jeg havde jo nok).

Jeg har skypet og skrevet med hende på de sociale medier, når hun ikke har været i landet. Hun har sendt fødselsdagshilsner, weekendhilsner, godmorgen hilsner mm. Det virkede sku meget ægte.

Hun har altid fortalt mig, at hun havde mange mænd, som var småforelskede i hende i Danmark, sit hjemland og udlandet.

Jeg fandt ud af, at hun havde lignende ”aftaler” med andre mænd. Alle hende ferier brugte hun med andre mænd fra udlandet ("venner").En lørdag aften var hun ”træt og småsyg” og kunne ikke ses. Jeg ville overraske hende med noget opkvikkende morgenmad, med fangede hende med en ung overnattende mand. Ikke en kunde. Det var tydeligt, at hun ikke rigtig kunne forklare situationen, men det der overraskede mig mest var, at hun tydeligvis og helt åbenlyst prioriterede den anden mand højre end mig.

Hun havde tydeligvis følelser for ham, og han kiggede bare overbærrende på mig. Han var ikke i tvivl om, at at hun ville vælge ham :(

Jeg har aldrig følt mig så dum. En gammel dum mand. Hun var ellers så sød og troværdig L Jeg har ikke haft kontakt med hende siden.

MrMann jeg skriver dette, så du ved, hvad du går ind til.

Klog af skade kan jeg kun tilslutte mig Faunus. Faunus udtrykker mine tanker 100%.

Gem dine følelser til en pige med ægte følelser for dig. Jeg tror ikke, at du kan undgår, at få følelser for denne "Samantha". Du er allerede hendes hjælper. Hun er meget meget troværdig. Hun ved hvilke tangenter hun skal ramme hos en mand. Derfor er hun også en fantastisk massagepige. Hun kunne arbejde for det gamle KGB, som en "Honey Trap", som vil kunne få selv de stærkeste mænd til at forråde deres hjemland. Når jeg tænker på hende, så skal jeg kaste op. Alene tanken om alle hendes "mandlige venner", som allerede er forelskede i hende. Du bruge en masse tid, tanker og følelser på hende allerede nu, uden at hun ligger noget i det. Du er blot en af mange. Var du der ikke, så finder hun en anden. Måske er dun min efterfølger. Måske så hun os simultant.

Køb sex med hende, men brug kun den tide det tager at besøge hende. It´s all businees. Gør du det privat, så har du tabt. 

Redigeret af Sneleopard

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shit!!! 

Nasty business. Men business er bedst, når det er nasty ;)

Godt du ikke fik et barn med den golddigger. Hun er jo kold og sød som jordbæris.

Hende må jeg sku møde, og give et par ordentlige omgange!!!

Nasty omgange :shock: Så kan hun lære det :-o

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik
Sneleopard skrev, for 3 timer siden:

MrMann og Faunus

En interessant emne. Et dilemma som jeg selv har haft tæt inde på livet, og tilmed med den samme unge dame. Jeg kender hende fra før, hun kaldte sig Samantha, men stoppede kontakten med hende, for et lille år siden.

Hun fortale mig, at hun elskede mig, og ønskede et liv i DK udenfor branchen. Hun ønskede også at stoppe sit misbrug af kokain (jeg har set hende tage det både som hvidt og brunt). Som skilt er det en fed fornemmelse at kunne hjælpen en smuk smuk pige, som er næsten 3 gange så ung som jeg selv. Jeg overvejede tilmed at få et barn med hende, selvom jeg har 2 voksne børn. Jeg ved da godt, at mit store hus, sommerhus og lækre biler tiltrak hende. Jeg har mange penge. Hvorfor skulle hun ellers bruge tid med mig.

----

Gem dine følelser til en pige med ægte følelser for dig. Jeg tror ikke, at du kan undgår, at få følelser for denne "Samantha". Du er allerede hendes hjælper. Hun er meget meget troværdig. Hun ved hvilke tangenter hun skal ramme hos en mand. Derfor er hun også en fantastisk massagepige. Hun kunne arbejde for det gamle KGB, som en "Honey Trap", som vil kunne få selv de stærkeste mænd til at forråde deres hjemland. Når jeg tænker på hende, så skal jeg kaste op. Alene tanken om alle hendes "mandlige venner", som allerede er forelskede i hende. Du bruge en masse tid, tanker og følelser på hende allerede nu, uden at hun ligger noget i det. Du er blot en af mange. Var du der ikke, så finder hun en anden. Måske er dun min efterfølger. Måske så hun os simultant.

Køb sex med hende, men brug kun den tide det tager at besøge hende. It´s all businees. Gør du det privat, så har du tabt. 

Meget interessant læsning.

Jeg har haft noget lignende kørende med en pige for nogle år siden. På nuværende tidspunkt er jeg utrolig glad for at jeg slap ud af det uden alt for slemme sår. Alligevel tog det mig op mod 2-3 år at få hende helt ud af mit system. Hun var som et drug. Bekendtskabet med hende lærte mig noget om manipulation, naivitet og afhængighed.

Pas på derude. Der er piger som er eksperter i at køre det spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sneleopard skrev, for 9 timer siden:

MrMann og Faunus

Med hun fortalte mig, at min alder ikke betød noget, og hun var meget overbevisende og charmende. F.eks. fortalte hun, at hun da ikke ville lade mig sove med hende, uden at betale, hvis det ikke var fordi hun var meget glad for mig. Det tror man jo på. Specielt når hin ser mig dybt i øjnene og bare vil kysse og kysse hele aftenen.

Jeg har tit overnattet hos hende, og hun har overnattet hos mig. Specielt den første og sidste aften når hun har været i Aalborg eller i Aarhus. Ligeledes har vi hygget, festet og kysset i weekenderne. Altid uden at jeg har betalt. Omvendt har jeg betalt hver gang vi har haft sex. Fuck vi har haft meget sex. En mindre formue har jeg betalt. Jeg tænkte, at pengen kunne hjælpen hende (jeg havde jo nok).

Jeg har skypet og skrevet med hende på de sociale medier, når hun ikke har været i landet. Hun har sendt fødselsdagshilsner, weekendhilsner, godmorgen hilsner mm. Det virkede sku meget ægte.

Hun har altid fortalt mig, at hun havde mange mænd, som var småforelskede i hende i Danmark, sit hjemland og udlandet.

Jeg fandt ud af, at hun havde lignende ”aftaler” med andre mænd. Alle hende ferier brugte hun med andre mænd fra udlandet ("venner").En lørdag aften var hun ”træt og småsyg” og kunne ikke ses. Jeg ville overraske hende med noget opkvikkende morgenmad, med fangede hende med en ung overnattende mand. Ikke en kunde. Det var tydeligt, at hun ikke rigtig kunne forklare situationen, men det der overraskede mig mest var, at hun tydeligvis og helt åbenlyst prioriterede den anden mand højre end mig.

Hun havde tydeligvis følelser for ham, og han kiggede bare overbærrende på mig. Han var ikke i tvivl om, at at hun ville vælge ham :(

Jeg har aldrig følt mig så dum. En gammel dum mand. Hun var ellers så sød og troværdig L Jeg har ikke haft kontakt med hende siden.

MrMann jeg skriver dette, så du ved, hvad du går ind til.

Klog af skade kan jeg kun tilslutte mig Faunus. Faunus udtrykker mine tanker 100%.

Mange tak for dit indlæg.

Det var meget interesant læsning. Jeg kan genkende mange af de ting du skriver, desværre. Hun er sgu dygtig må man sige. Tror vist bare jeg trækker lige så stille og roligt ud af hendes "venskab" inden det går lige galt som det gjorde med dig.

indtil nu har jeg kunne styre det uden problemer, men kan godt mærke nogle gange at der kan komme en lille smule følelser i klemme. Også selvom jeg har sagt til mig selv at det 100% skulle være på mine premisser.

endnu en tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMann skrev, for 2 minutter siden:

Mange tak for dit indlæg.

Det var meget interesant læsning. Jeg kan genkende mange af de ting du skriver, desværre. Hun er sgu dygtig må man sige. Tror vist bare jeg trækker lige så stille og roligt ud af hendes "venskab" inden det går lige galt som det gjorde med dig.

indtil nu har jeg kunne styre det uden problemer, men kan godt mærke nogle gange at der kan komme en lille smule følelser i klemme. Også selvom jeg har sagt til mig selv at det 100% skulle være på mine premisser.

endnu en tak :)

Den mest fornuftige beslutning, men absolut også svær.. Jeg kender også Stella aka Samantha, og hun er virkelig et drug og hun er lokkende..

Hatten af for dig.. Jeg tror ikke jeg ville kunne have gjort det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
PerZ skrev, for 6 minutter siden:

Den mest fornuftige beslutning, men absolut også svær.. Jeg kender også Stella aka Samantha, og hun er virkelig et drug og hun er lokkende..

Hatten af for dig.. Jeg tror ikke jeg ville kunne have gjort det..

Ja det er hun sgu. Nok den skønneste pige jeg har været sammen med. Hun kan virkelig få en til at føle sig speciel. Hehe

men bliver sgu nok lige nødt til knalde hende en sidste gang, nu hvor hun alligevel er på vej hehe..

men så er det også slut. 

Redigeret af MrMann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuck jeg kan ikke vente med at rykke rundt på denne Medusa!

Utroligt hvor spændende denne tråd har udviklet sig. Tak til MrMann, Sneoleopard, lubovnik, PerZ m.fl.

Jeg forstår så udmærket Sneleopardens beslutning. Hun har bedraget ham.  

Men MrMann mit råd var ikke, at du skulle afbryde forbindelsen, da jeg ved ikke hvad hun har sagt og lovet dig. Jeg bemærkede blot, at du virkede meget glad for hende, gjorde hende tjenester, skypede med hende, skrev med hende på russisk FB etc. Du var mere end en bekendte. Du talt om følelser. Du opfattede jer, som venner eller endnu mere. Derfor mit advarsel. Mit råd er, at har hun i bedraget dig, og evner du 100 pct., at neddrosle relationen til business, så synes jeg da 100 pct., at du skal besøge hende som kunde.  Hun er jo også et menneske, og med mindre hun er psykopat, så vil hun da være glad for at gense dig, og de timer I har samen vil være specielle. Hvorfor ødelægge dette? Det jeg frygter er alene alle dine skypes, beskeder, tjenester mm. for her involverer du dig privat. Besøg hende da som kunde. Hun er jo skøn, og I har det fedt sammen.

Mange tror, at skal du score en pige, så skal du inviterer hende på en fin og dyr restaurant. Det er en sandhed med modifikationer. Pigen kan meget vel føle sig smigret og imponeret, men hun har ikke investeret noget af sig selv. Nej rent psykologisk gælder det om at få pigen til at lave mad til dig, hjemme hos hende selv. Her investerer hun en masse af sig selv, og nu angler hun efter din "godkendelse". Ikke blot af hendes mad, hendes hjem men reelt også af hende som person og menneske. Er hun en succes? Hun er derfor meget mere investeret, involveret, tilstede, og hendes følelser er lettere tilgængelige. Jeg ved, at jeg er meget galant mm. Derfor vurderer jeg altid de piger, som jeg dater på bl.a., hvad pigen gør for mig. Har hun initiativ. Er hun intelligent. Vil hun rent faktisk mig, hvis jeg ikke "underholdt" hende. For hvilken pige siger ned til at få ferier, lækker med, tøj etc. Nej testet står når de skal give noget af dem selv.

Hvorfor dette lille datingtips. Stykke lommefilosofi. Jo for det er sådan, jeg ser MrManns relation til Samantha. Men her er det MrMann, som står for den "hjemmelavede middag". MrMann hjælper med det ene og andet. MrMann invester sig selv. Involverer sig selv. Derfor føler MrMann (antager jeg), at I har et specielt forhold. Hun får dig til at føle dig som "en mand". Men det er meget asymmetrisk antager jeg. Jeg antager at du har gjort/investeret en masse, og hun har investeret meget lidt. Det er dig som giver, og hende som tager imod. Jeg antager, at det ikke er dig, som hun tager på ferie eller holder jul med. Hun er ikke mere glad for di, ed hun ikke lyst til sex med dig, uden at der er penge imellem jer. Kom hun ikke til DK, vil du så kunne regne med hende i Rusland. Vil hun hjælpe dig, hvis du var i Rusland? Vil du f.eks. kunen bo hos hende en uge?

Men forbi du har investeret så meget tid, tanker, følelser og sex i hende, så føler du et specielt forhold. Men jeg tror, som Sneleoparden, at hun har mange af disse mænd. Mænd som er forelskede. Men de hører du reelt ikke, fordi du fortæller dig selv, at I har et specielt forhold. Men jeg antager, at du er et af mange specielle forhold.

Jeg tror per se ikke, at Samantha er ond. Men meget smukke og charmerende piger møder i denne branche et hav af mænd. En vis del af disse mænd bliver småforelskede, og ønsker at udvide relationen til mere end business, og de opvarter derfor pigen på alle måder, fordi de drages. En pige som Samantha lærer hurtigt, at hende charme kan lette hendes vej her i livet. Hun skal måske give et kys, smile, flirte, kramme, hænge ud etc. og så har hun skabt en brugbar og måske nødvendig relation i et nyt land, elelr i hendes eget land.

Hvis jeg skal komme med et bud, så vil jeg tro, at Samanthas vennekreds er kendetegnet ved, at  Samantha har 20-30 mandlige "venner", for hver gang hun har en kvindelig. Netop fordi de kvindelige ønsker et giv og tag forhold, hvor mændene blot giver og giver!

Efter nogle år i denne branche, så tror jeg, hvor hun "bruger" mænd, så tror jeg, at hun kan udvikle et instrumentel forhold til mænd. Hun er jo ung og ved måske ikke bedre.

Jeg tror også, at det kan være en vigtig del af bekræftelse af hendes ego. Hun har jeg en stor magt.

Jeg tror ganske enkelt, at hun måske altid vil være sådan overfor mænd. Småflirtende, kalkulerende udnyttende mm. Hun kan således får endog meget svært ved at skabe langvarige private kæresteforhold.

Til alle heltene derude, så tror jeg ikke, at en sådan pige kan reddes - og slet ikke hvis hun ikke selv vil det 1.000 pct.

Lig dertil hendes misbrug af stoffer, som Sneleoparden nævnte (Jeg vidste ikke, at der finder både hvid og brunt kokain. I film er det altid hvidt). Jeg bemærkede også på hendes profiler, at hun havde gang i en kæmpe hash-/cannabiscigaret. Det er en måde at selvmedicinere sig på. Mange tror, at hash er ufarligt. Men både hash og kokain er meget vanedannende. Specielt nogle personlighedtyper, vil ikke kunne give slip på hash igen. F.eks. folk med ADHD.

Igen så kan helten derude ikke hjælpe pigen, hvis hun ikke vil hjælpes . Hun skal ville det 1.000 pct. Selv da vil der være meget svært.

MrMann jeg ved ikke, hvad hun har lovet dig. Jeg ved ikke om hun har bedraget dig, som hun bedrog Sneleoparden. Derfor er mit råd til MrMann, at du skal pakke alle dine følelser væk. Du skal ikke investerer dig selv eller din tid. Men kan du styrere dine følelser, så kan du da fint have nogle gode købetimer med hende. I har jo opbygget et eller andet, og det vil da være trist at ødelægge den gode kemi. Jeg forstiller mig, at hun hellere vil være sammen med dig, end en total fremmed. MEEEEEEEEN lad være med at investerer tid, tanker og følelser, for uvilkårligt vil du opbygge et narrativ, hvor du og hende er speciel, og på et tidspunkt kan du ikke frigøre dine følelser for dette narrativ. Heri ligger det farlige, da dit narrativ er subjektivt og sjældent korrelerer med hendes på de væsentlige punkter. Du kan således føle, at I har noget specielt som kan føre til noget, uden at hun deler denne tanke.

Hvis du bygger et narrativ omkring hende, så kan det stå i vejen for, at du kan møde en pige IRL. En pige med ægte følelser for dig. Derfor går du på en knivsæg.

Min ærinde er ikke, at udråbe Samantha som en heks (selvom Sneleoparden nok har en anden opfattelse:(). Slet ikke. Hun kan meget vel være en sød, charmerende og sårbar pige. Måske er hun et kalkulende forhold til mænd (1 time med ham her, og så får jeg hjælp til dette, men kun 1 time). Måske har hun ubevidst tillært sig et instrumentelt forhold til mænd. How knows. Men hun har ikke valgt dig, og hun har ikke helhjertet  valgt, at ændre sit live 1.000 pct. Hun er efter trådende herinde en fantastiske købepige. Og stor tak for det.

MrMann og alle gode og elskelige mænd, som så gerne vil behandle kvinder godt. Min ærinde er alene, at I skal passe på jeg selv derude :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, 1 time siden:

Hold da op hehe

jeg glæder mig til at høre om dit besøg ved hende. 

Jeg tror ikke jeg kan ligge sex'en helt på hylden med hende her. 

Men jeg er færdig med at ofre mig 100% for pige barnet. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik et blow i min bil for 1-2 år siden,  af en meget køn pige,  mørkhåret og i starten af 20-erne. Hentede hende et sted i Nørresundby. Men har glemt hvad hun hedder. 

Nogen der har et bud på hvad hun hed og om hun er aktiv længere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. 38 skrev, for 3 timer siden:

Fik et blow i min bil for 1-2 år siden,  af en meget køn pige,  mørkhåret og i starten af 20-erne. Hentede hende et sted i Nørresundby. Men har glemt hvad hun hedder. 

Kunne det være Gina? 

http://www.escort-side.dk/IKKE-AKTIV?ad-id=3757

Evt søg i Jylland forum efter Gina, jeg har anmeldt hende et par gange.. ;-) 

men hun er desværre ikke aktiv mere..!

Redigeret af PerZ

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 33 minutter siden:

Hun ser ellers sprød ud :)

Hun var rigtig sprød, og det er hun også stadig.. Hun kunne virkelig nogle tricks.. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thomasonly64
PerZ skrev, for 2 timer siden:

Hun var rigtig sprød, og det er hun også stadig.. Hun kunne virkelig nogle tricks.. :-) 

Meget. Jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke prøvede hende i rollen som slavepige - det gik for sent op for mig at hun var til den slags :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. 38 skrev, for 8 timer siden:

Sheila?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke det er hende. Hun havde annonceret på Annonce light. 

Ud over hende er den absolut kønneste jeg har været sammen med i Aalborg,  hende der annoncere på escort guide. Hendes krop og personlighed er fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter jeg skrev min indlæg, så har jeg reflekteret over min bekendtskab med "Samantha", fordi det rystede mig i min grundvold.

Jeg vil nævne, at jeg af omveje fandt ud af, at hun var forlovet med en sydlandsk mand. Også da jeg kendt hende.

Det er mere end et år siden, at jeg afbrød kontakten, så jeg kan ikke længere huske hvor denne mand var fra.

De gange jeg har talt med moderen, så har jeg fået et meget dårligt indtryk af denne moder. Moderens drøm er at får datteren gift med en madbillet. 

Det hele handler ultimativt om penge.

Jeg vil også nævne, at Samanthe har haft dette arbejde i 7 år. Hun er altså startet i en meget meget ung alder.

Gentlemen tro ikke for et øjeblik, at denne unge pige ikke ved hvordan hun skal bruge mænd!   

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMann skrev, den 17. juni 2016 at 08:10:

Hej

det er 100% Samantha. Hun er vildt smuk. Faktisk synes jeg hun er lidt pænere i virkeligheden end på billederne, som 100% ægte af hende. Ikke nok med at hun er utrolig smuk og mega lækker, så er hun også vildt sød og sjov. Elsker at være sammen med hende. Hun kommer til Aalborg igen fra den 20/6-16 til den 1/7-16

http://www.escort-side.dk/Absolut-smilende-Samantha?ad-id=5478

MrMann ved du hvor hun annoncer?

Jeg kan ikke finde Samanthas annoncer:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 4 timer siden:

MrMann ved du hvor hun annoncer?

Jeg kan ikke finde Samanthas annoncer:(

Hun er ikke kommet til Danmark endnu. Hun kunne ikke finde en lejlighed. Airbnb har åbenbart blokerede hendes profil derinde.

og som sagt kan jeg "desværre" ikke hjælpe hende ;)

men lige så snart hun her skal jeg nok give dig besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catja

Må istemme mig Kati's indlæg..... WOW :mellow: 

Hun lyder godt nok som noget af en sirene .... smuk og manipulerende. Hold jer til de smukke piger, drenge, dem der kan klare sig selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMann skrev, for 10 timer siden:

Hun er ikke kommet til Danmark endnu. Hun kunne ikke finde en lejlighed. Airbnb har åbenbart blokerede hendes profil derinde.

Mange tak!

Hun kan vel benytte et hotel? Eller endnu billigere leje et sommerhus!

Mht. AirBnB. Det er ret smart af hende at benytte AirBnB. Det måtte jo ske, at den blev blokeret. Der er vel ikke mange, som forventer, at deres udlejede lejlighed bliver omdannet til et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMann skrev, for 10 timer siden:

MrMann

Nu er der skrevet så meget om denne pige, og der er mange flotte anmeldeler. Jeg kan slet ikke holde den tanke ud, at jeg ikke skulle mød henden.

MrMann kan du ikke tage en for holdet og hjælpe hende. Jeg trækker alle min råd tilbage:-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...