Hop til indhold

Recommended Posts

Holme Ringvej, godt nok en befærdet gade, men gik sgu op og ringede på sådan helt spontant, og der var ledigt. udefra ser det lidt småt ud, men der er store rum med madras på gulvet...jojo, så ved man hvad klokken er slået, når man også lide spotter en bakke på gulvet med masser af køkkenruller.

Ejeren spurgte om jeg skulle have massage, og jo tak, fulgt efter hendes kollega ind i rummet, hun fulgte selv efter og spurgte direkte om det skulle være fuld pakke ( mon hun har lært udtrykket her på eroguide? ) mens hun lagde en hånd mit bryst og langsomt lod den glide ned. Hun stoppede dog da jeg sagde -bare massage- .

Hendes kollega, ja jeg ved hverken hvad hun hedder og hvordan hun så ud kan jeg ikke huske, det var en småkedelig omgang, hun virkede træt og uengageret, måske fordi jeg sagde nej til sex? hmm, og da hun var færdig gik hun bare sin vej, ejeren måtte kalde på hende så jeg kunne betale..

Tror det er første gang mine ben er blevet smurt ind i olie i over 4o min...og så lige 10 min på resten af kroppen.

PS en lille detalje som står tilbage...da hun forlod rummet gik hun ud på toilettet uden at lukke døren og satte sig og tissede. Jeg lyttede. Og tænkte lidt frække tanker..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...