Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte for en  tid siden Ratree

1 times massage, det var Ratree selv der åbnede døren.

Havde egentlig forstået der var meget fokus på den sjove del, men blev meget overrasket da det viste sig, at hun giver en RIGTIG GOD gang massage.

Hun fik også masseret steder jeg ikke var klar over at have behov for masseret, og som ikke indtil nu er blevet maasseret, de steder hvor jeg ellers syntes det virker til, at de har fuldstændig styr på det.

Sluttede fint nok med blow og et bad og en snak..

Hun spurgte om jeg havde læst hun var lidt "skør" og beklagede at hun ikke havde været det denne gang.  (havde okset rundt i byen hele dagen for at ordne papirarbejde)

Så den totale Ratree oplevelse fik jeg ikke, men kan glæde mig til en anden god gang.

Har også besøgt Angor.

Ok massage, lidt for hastig efter min smag, men bestemt god betjening.

Hun spurgte til og mente jeg var "horny". (kan ikke rigtig tage ordet alvorligt og så har jeg personligt lidt svæært ved at skulle være, så jeg tror ikke jeg kommer igen grundet kemien ikke rigtig virkede. Andre kan sagtens få en udemærket oplevelse.

/N

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Nielson har mødt en lille "skør" 35 steg det var 1 clas god sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...