Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Axl Rose
trans.knepper. skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne godt bruge en fræk moden kvinde....... Har kneppet Paya mange gang.

vil prøve noget nyt ....... Så gammel som muligt, gerne 50 +

Jeg har en svigermor omkring de 70, der ikke har fået noget længe ... Ha ha! Men den slags kvinder du går efter kan vel findes uden at muldvarpen skal frem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Axl Rose skrev, den Thursday, June 16, 2016 at 20:08:

Jeg har en svigermor omkring de 70, der ikke har fået noget længe ... Ha ha! Men den slags kvinder du går efter kan vel findes uden at muldvarpen skal frem?

Hvad er det dog for en holdning at have?

Samtidig at skrive det som kommentar, på en seriøs efterlysning. 

Skal GP koste billig/gratis pga alder? Eller mener du kvalitet er sidestillet med ungdom? 

Gæster til GP - besøger forhåbentlig den type der passer dem. Vi tænder jo, heldigvis på forskellige typer. Derfor der er mange forskellige GP.

Måske dig der skulle tage en tur ud af en anden vej, og opleve 'Svigermor' svinge dig en tur.

Intolerance er no go Søde!!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silje på ca 50.

Varme Pia på knap 50 rigtig alder 40, Nej 41, er født i 75 , den 1/6.

du kan læse min beretning her på EG.

er i Odense af og til, se handles vagtplan.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Kiki Kongerøv skrev, for 6 timer siden:

Hvad er det dog for en holdning at have?

Samtidig at skrive det som kommentar, på en seriøs efterlysning. 

Skal GP koste billig/gratis pga alder? Eller mener du kvalitet er sidestillet med ungdom? 

Gæster til GP - besøger forhåbentlig den type der passer dem. Vi tænder jo, heldigvis på forskellige typer. Derfor der er mange forskellige GP.

Måske dig der skulle tage en tur ud af en anden vej, og opleve 'Svigermor' svinge dig en tur.

Intolerance er no go Søde!!! 

 

Tror du har misforstået min pointe. Sex er skønt og ældre kvinder har helt sikkert meget at byde ind med. MIN erfaring er bare at det er meget let at score ældre kvinder, og de ofte er friske på lidt af hvert. Derfor er der ingen grund til at betale for det. Prøvede så at være morsom, men det gik åbenbart ikke så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Axl Rose skrev, for 41 minutter siden:

Tror du har misforstået min pointe. Sex er skønt og ældre kvinder har helt sikkert meget at byde ind med. MIN erfaring er bare at det er meget let at score ældre kvinder, og de ofte er friske på lidt af hvert. Derfor er der ingen grund til at betale for det. Prøvede så at være morsom, men det gik åbenbart ikke så godt.

Jeg undskylder hvis jeg har misforstået noget. 

Sorry jeg kom i det røde felt :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Axl har ret... De står nede weekend efter weekend på "Katten & Musen" (dansebar) i Odense... Det er ikke for sjov det sted kaldes "Klatten & Kussen" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...