Hop til indhold
dolle

varme line sydjylland

Recommended Posts

Guest Grækeren

Ok...lækkert, giver hun kaffe og kage eller sidder i og piller tæer ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også før skrevet om denne skønne kvinde, er sikker på hun både kan lave kaffe og kage, men en ting er sikkert hun ved også hvordan en mand skal behandles i sengen, hun får en til at føle sig godt tilpas så snart man træder ind af døren, hun er varm og sensuel, ikke noget med er ur der ringer når tiden er gået eller andre ubehagelige overraskelser, min varmeste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge varme Line for godt 14 dage siden, og det var rigtigt dejligt.

Line er en sød og varm person med en god personlighed, frem for alt er der ingen hastværk. Hun havde god tid i hvert fald den dag jeg var der, og giver fræk og god sex. Dejlig GFE. Masser af nusseri og kys. 

Jeg fik dejligt vådt blow og vi kneppede i flere forskellige stillinger, og jeg endte også med en tur i det bagerste hul :-) 

Personligt synes jeg Line har nogle rigtige flotte bryster. De er dejlige at sutte på og bide lidt i, og hendes mis smager godt :-) 

gør man det ordentligt får Line sprøjteorgasmer. Hun har i øvrigt også nogle dejlige øjne og smil synes jeg. 

Gentagelsenfaren er stor for mit vedkommende, fordi jeg følte mig velkommen uden stress og jag.

Hilsen en tilfredsstillet mand :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Pakker tandbørsten og drager til det sydlige Jylland, og spørger dernede om de har oplevet eller kender en pige der går under navnet "varme line"....Hold kæft det bliver en lang dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 7 minutter siden:

Pakker tandbørsten og drager til det sydlige Jylland, og spørger dernede om de har oplevet eller kender en pige der går under navnet "varme line"....Hold kæft det bliver en lang dag 

Liderlighed lære lysten mand at google. 

http://lmgtfy.com/?q=Varme+line+sydjylland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Rescue51 skrev, for 16 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/198300

Her er et link til Lines annonce græker. Kan dog se at hun i den ikke tilbyder anal. Så det må være en gang i mellem, at hun er med på den. 

thx bro... havde også fundet frem til hende men kunne ikke lige få det til at spille med tekst og din oplevelse...syntes bare at hvis der findes et link til annonce eller lign, hvorfor ikke bare poste det...det ender jo med at det bliver en hel skattejagt.....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...