Hop til indhold

Lady Gitte

Featured Replies

Skrevet

Hej folks

nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves  

Mvh

Klyngen 

Skrevet

Ja. Lige præcis. Har du besøgt hende ? 

Skrevet
Klyngen skrev, for 37 minutter siden:

Hej folks

nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves  

Mvh

Klyngen 

På hendes hjemmeside står, at hun er i Kolding p.t.

Skrevet

Ja hun holder til i Kolding,  jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre ..  nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex..

Hendes former er lige min ideal kvinde.. 

Skrevet
sydfyr43 skrev, den 16/6/2016 at 23:05:

Ja hun holder til i Kolding,  jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre ..  nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex..

har os besøgt hende end el gange, også i Kolding, jeg er glad for hende, >Go for it!<

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak for det:-P

• 2 weeks later...
Skrevet

Anbefaler Gitte uden forbehold. Jeg har tidligere - under et andet nickname: "Tøsedrengen" - skrevet om Gitte. Hun holder hele vejen igennem.

• 3 years later...
Skrevet
Guest sydfyr43 skrev, den 16.6.2016 at 23:05:

har ik haft fornøjelsen endnu men glæder mig vildt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.