Hop til indhold
Gæst

Lady Gitte

Recommended Posts

Gæst

Hej folks

nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves  

Mvh

Klyngen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Klyngen skrev, for 37 minutter siden:

Hej folks

nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves  

Mvh

Klyngen 

På hendes hjemmeside står, at hun er i Kolding p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sydfyr43

Ja hun holder til i Kolding,  jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre ..  nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex..

Hendes former er lige min ideal kvinde.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydfyr43 skrev, den 16/6/2016 at 23:05:

Ja hun holder til i Kolding,  jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre ..  nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex..

har os besøgt hende end el gange, også i Kolding, jeg er glad for hende, >Go for it!<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anbefaler Gitte uden forbehold. Jeg har tidligere - under et andet nickname: "Tøsedrengen" - skrevet om Gitte. Hun holder hele vejen igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sydfyr43 skrev, den 16.6.2016 at 23:05:

har ik haft fornøjelsen endnu men glæder mig vildt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...