Gæst Skrevet 16. Juni, 2016 Hej folks nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves Mvh Klyngen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 16. Juni, 2016 Det her må være lady Gitte http://ladygitte.dk/ BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juni, 2016 Ja. Lige præcis. Har du besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 16. Juni, 2016 Klyngen skrev, for 37 minutter siden: Hej folks nogen herinde der har erfaringer med Lady Gitte (lastfartøj.dk) der tidligere har arbejdet i Bække i Sønderjylland men som nu vist er på Fyn? Hun ser umiddelbar dejlig og storbarmet ud men hvis jeg skal køre 200 K for at møde hende ville det være rart at høre hvad I mener om hende så jeg ikke kører forgæves Mvh Klyngen På hendes hjemmeside står, at hun er i Kolding p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 16. Juni, 2016 Ja hun holder til i Kolding, jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre .. nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex.. Hendes former er lige min ideal kvinde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 19. Juni, 2016 sydfyr43 skrev, den 16/6/2016 at 23:05: Ja hun holder til i Kolding, jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre .. nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex.. Hendes former er lige min ideal kvinde.. har os besøgt hende end el gange, også i Kolding, jeg er glad for hende, >Go for it!< Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xanaille 58 Skrevet 10. Juli, 2016 Anbefaler Gitte uden forbehold. Jeg har tidligere - under et andet nickname: "Tøsedrengen" - skrevet om Gitte. Hun holder hele vejen igennem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camhansen 4 Skrevet 17. Juni, 2020 Guest sydfyr43 skrev, den 16.6.2016 at 23:05: Ja hun holder til i Kolding, jeg kan kun anbefale hende. Har besøgt hende en del gange og det bliver kun bedre .. nu får jeg så det lidt hårde , men hun er også til blid sex.. Hendes former er lige min ideal kvinde.. har ik haft fornøjelsen endnu men glæder mig vildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg