Hop til indhold
Guest Theprince

Monique - Pussy Galores Frederiksberg - Positivt besøg

Recommended Posts

Guest Theprince

http://www.pussygalores.dk/ - søg på Monique

Besøgte denne søde glædespige for et års tid siden.

Hun var mindst så køn som på billederne. Med en dejlig røv og perfekte bryster, flot hår, pænt ansigt og venlig indbydende personlighed.

Servicen var fin, kemien var bare ikke helt i top så det blev bare en hyggestund hvor jeg primært husker hvordan jeg beskuede hendes utroligt smukke ydre mens hun red mig.

Hvordan kvinder kan skabes med så perfekt et ydre fatter jeg nogle gange ikke...

Redigeret af Theprince

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Har besøgt Monique måske 10 gange hen over de seneste par år.

Monique har hver gang leveret en topklasse GFE og jeg betragter hende som top proff.

Jeg er forelsket hvergang jeg har været hos hende.

Og yes hun er smuk

Kunne jeg score hende IRL gjorde jeg det gerne :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Theprince. 

Kan jo se at det er et år siden du har besøgt den skønne Monique !! 

Alt det du skriver der er jo en stor reklame for netop Monique, har du spekuleret på hva der kan være sket af ændringer på et år ... Hmmm. 
Ikke rigtigt kan jeg regne ud. 
Mindre end en time imellem her skriver du et direkte had opslag om stakkels Pernille, hvor stort set alt er ragende galt. 
Det virker nærmest personligt, hvilket ikke bør forefindes på sådan en side her. 
Jeg har aldrig haft noget at udsætte på Pernille, som jeg også kan læse andre heller ikke har. 
Hendes optræden som du beskriver, skyldes måske det hun ser når hun ser dig. 
Måske du skulle se dig lidt i spejlet, eller blot kigge lidt ind i dig selv inden sådanne udmeldinger ....... Og ang det du skriver med alder, kan jeg kun grine af, for jeg har også besøgt Monique og hendes alder machter sgu heller ikke hendes oplysninger.
Så hvis ikke du har noget godt at sige eller skrive om andre, burde du så ikke holde din kæft, istedet for at ødelægge business for andre. 

Men ordet utroværdig er det første, der falder mig ind, når jeg læser dine oplæg med disse 2 GP'er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...