Hop til indhold

Viborg hovedvej 122

Featured Replies

Skrevet

Ja så skulle det jo prøves. Hende der var der i dag var buttet (hvilket jeg godt kan lide) men med ok bryster og så snakkede hun som et vandfald og var ikke alt for god til dansk.

Det startede med at jeg fik et menu kort i hånden og synes nu det var lidt dyrt, 30 min med dansk og fransk til 1000 kr 20 min græsk 1600 kr, jo jo, nå men jeg var nu blevet liderlig så jeg tog 30 min.

Hendes franske var sgu ikke noget ved, godt nok uden gummi og jeg kunne rører hende hvor jeg ville men det var kun lige spidsen der kom ind i varmen og det føltes som om hun bed i den.

Nå på med regnfrakke olie i fissen og hun gik i gang med at ride hvor hun så stønner meget mekanisk og ind imellem snakker hun også, det var sgu ikke lige mig men jeg fik hende vendt om på rygge og blev færdig og hun tørrede lille mand grundigt af men hun stadig snakkede og kunne oplyse mig om at jeg kunne bare be om at få det uden gummi, hun var sygdoms fri, jo godaw mand og nej tak ikke her.

Ok rum med stor seng, spejl på væggen og luderlys langs væggen.

Så nej jeg tror jeg springer over en anden gang

Jeg har ikke link men søg i forum og du vil finde det.

L

Skrevet
lhrn skrev, for 25 minutter siden:

Ja så skulle det jo prøves. Hende der var der i dag var buttet (hvilket jeg godt kan lide) men med ok bryster og så snakkede hun som et vandfald og var ikke alt for god til dansk.

Det startede med at jeg fik et menu kort i hånden og synes nu det var lidt dyrt, 30 min med dansk og fransk til 1000 kr 20 min græsk 1600 kr, jo jo, nå men jeg var nu blevet liderlig så jeg tog 30 min.

Hendes franske var sgu ikke noget ved, godt nok uden gummi og jeg kunne rører hende hvor jeg ville men det var kun lige spidsen der kom ind i varmen og det føltes som om hun bed i den.

Nå på med regnfrakke olie i fissen og hun gik i gang med at ride hvor hun så stønner meget mekanisk og ind imellem snakker hun også, det var sgu ikke lige mig men jeg fik hende vendt om på rygge og blev færdig og hun tørrede lille mand grundigt af men hun stadig snakkede og kunne oplyse mig om at jeg kunne bare be om at få det uden gummi, hun var sygdoms fri, jo godaw mand og nej tak ikke her.

Ok rum med stor seng, spejl på væggen og luderlys langs væggen.

Så nej jeg tror jeg springer over en anden gang

Jeg har ikke link men søg i forum og du vil finde det.

L

Viborg Hovedvej ved hvilken by ;)

Skrevet

Det er vist nørre snede, Vejle

Skrevet
  • Author

Ja ved Nørre snede

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.