Hop til indhold
Guest henriksto

polish

Recommended Posts

Gæst

Kvinden på billede 6 er ikke den samme som på de øvrige billeder...lidt suspekt. Bortset fra det ser hun dejlig ud:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 45 minutter siden:

Kvinden på billede 6 er ikke den samme som på de øvrige billeder...lidt suspekt. Bortset fra det ser hun dejlig ud:-D

Syntes da de ligner hinanden, hun har bare glat hår på billede 6, som i øvrigt virker mere "hjemme lavet" så jeg ser det mere som et godt tegn;). Surt der er så langt til Bellahøj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Stener. Jeg kigget på billederne igen og du har fuldstændig ret! Dødærgerligt der er så langt til Bellahøj også fra hvor jeg bor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fristes også selv - hun ser da lidt lækker ud.

Der findes en Dominika på den polske side http://www.roksa.pl - hendes annonce findes cachet her med en irriterende fejlbesked i forgrunden: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:M7iNEUVY2SIJ:www.roksa.pl/es/anuncios/espect%C3%A1culo/341579+&cd=20&hl=da&ct=clnk&gl=dk

Bemærk at hendes annonce er fjernet og ansigtet på den polske side er sløret - det giver i min optik gode ods for at hun kunne være den ægte vare.

Noget helt andet er så om man får en god oplevelse - der er vel ikke andet for end at tage chancen en af de nærmeste dage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ser alle sammen dejlige ud. Spændende om det er et godt sted. De har det jeg godt kan lide med en lav indgangspris (400 kr for 15 minutter). Men de øvrige priser er ikke så lave så det stinker af misbrug. Og de har heller ikke alt der der med anal til for lave priser, uden osv.

Så det ku' godt tegne til at  være et godt sted.

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går..Da jeg pludselig fik lyst.

Gråt Højhusbyggeri..Desværre var der ingen hjemme så jeg måtte gå igen med stort jern på.. :-(

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 1 time siden:

Bemærk at hendes annonce er fjernet og ansigtet på den polske side er sløret - det giver i min optik gode ods for at hun kunne være den ægte vare.

Ja, men hun er tilsyneladende blevet tre år yngre efter hun er kommet her til landet. Ifølge den polske annonce er hun 32. Der står også at hun er 170 høj og vejer 61 kg, det kan man vel næppe kalde for en "petit lady", som hun skriver i den danske annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 22 minutter siden:

Ja, men hun er tilsyneladende blevet tre år yngre efter hun er kommet her til landet. Ifølge den polske annonce er hun 32. Der står også at hun er 170 høj og vejer 61 kg, det kan man vel næppe kalde for en "petit lady", som hun skriver i den danske annonce.

Det er en genbrugt tekst, fra en tidligere pige, med nogle andre billeder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 10 timer siden:

Det er en genbrugt tekst, fra en tidligere pige, med nogle andre billeder.  

Jeg syntes sgu nok, jeg havde set den vending før - tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Den er god nok. Men hun er fandme en speciel en. Forvent ikke gfe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johndoe84 skrev, for 10 timer siden:

Den er god nok. Men hun er fandme en speciel en. Forvent ikke gfe!

Kan du uddybe den lidt? Jeg prøvede at få aftale med hende i går, men hun var optaget. Senere svarede hun ikke min sms. Måske bare optaget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johndoe84 skrev, den 17. juni 2016 at 23:26:

Den er god nok. Men hun er fandme en speciel en. Forvent ikke gfe!

Fortæl da endelig lidt mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

De lever tre piger i lejligheden: hun er bare en spøjs type som er ret afklaret med hun er 'hooker' som hun selv siger. Billederne passer fint ; store mælkepatter . Hun er dog ret kynisk men god til at kneppe og så suger hun bare godt gren .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Lad være med at tage en time med mindre i faktisk kan kneppe så længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johndoe84 skrev, for 3 timer siden:

De lever tre piger i lejligheden: hun er bare en spøjs type som er ret afklaret med hun er 'hooker' som hun selv siger. Billederne passer fint ; store mælkepatter . Hun er dog ret kynisk men god til at kneppe og så suger hun bare godt gren .

Tak for uddybelsen!

"Kynisk", skriver du. Betyder det, at hun ikke er sød/rar/sympatisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Det er pure business. Kroppen er ikke helt stram men kan du lide store ægte patter så knep hende. Havde nok selv valgt en ung og stram tøs i stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johndoe84 skrev, for 9 timer siden:

De lever tre piger i lejligheden: hun er bare en spøjs type som er ret afklaret med hun er 'hooker' som hun selv siger. Billederne passer fint ; store mælkepatter . Hun er dog ret kynisk men god til at kneppe og så suger hun bare godt gren .

Johndoe84 kan du uddybe "store mælkepatter"? Som i lange og hængende - eller - store og bløde? Er der gummi på den store gren? Er sutter hun uden?

 

yumyum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...