Hop til indhold

Molly knapt så godt.

Featured Replies

Skrevet

Kommer også her som anmeldelse. 

Ja så var jeg forbi.

Hun kommer aldrig i nærheden af noget af det bedste. 

Hun har en mega sprød krop med flotte naturlige bryster.

Lidt træt ansigt. Hun kiggede hurtig ned da jeg hilste. Normalt en reaktion der for mig til at smutte igen. Men gav hende chancen i en halvtime. 

Meget standard service. Satte sig så jeg ikke rigtigt kunne tørre hende i starten mens hun gav et middel blow. Ikke det værste men heller ikke det bedste. 

Fik hende til at tage tøjret af og gav hendes rene og lækker mission en god langsom slikke tur. Ingen respons  overhovedet.  Hun nussede mig lidt på armen imens. Derefter ridning og missionær.  Stram og dejlig måtte godt komme i bund. Hun ville ikke havde man rørte hendes bryster for meget.

Ingen kælen og kram.

Men flot lækker krop der egentlig var de 700.værd  var ude efter 20 min. Ok med mig og ikke fordi hun jagede med mig. Kom bare hurtigt :-D hun prøvede at komme hurtigt i gemmen programmet men ingen problemer da jeg styrede tempoet.

Så hvis man køber kortere tid kan det være et ok køb. 

EPO

Skrevet

Det er noget skidt,lidt ligesom at spise på MCD,flot ser det ud på lystavlen men selve det der bliver præsenteret, ikke så godt.

Jeg har egentligt mest ondt af pigen, som tydeligvis ikke bør være i branchen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.