Dennis Nord 51 Skrevet 15. Juni, 2016 Nogle der har være her forbi som kan give lidt info. ? https://annoncelight.dk/showad/209549 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 15. Juni, 2016 De 2 første billeder dukker op på mange forskellige amatørbillede-sider. Og så en smuk kvinde med ansigt på det sidste. Jeg har store tvivl om det er en ægte annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækFyr 12 Skrevet 17. Juni, 2016 Hej. Jeg er også meget interesseret i at høre om der er nogle med erfaring med den Sarah. 1000 for en time lyder jo meget billigt ( har skrevet med hende ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 17. Juni, 2016 har skrevet med vedkommen idag flere mails frem og tilbage fik et billede ellers ville hun have 100kr for 10 stk da jeg spurgte om vi kunne aftale besøg over telefonen blev der helt stille så drenge det er en fake profil. nok en ensom mand eller en syg pige der står bag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg