Hop til indhold

Kemi-møde før sugardating

Featured Replies

Skrevet

Hvordan gennemføres et succesfuldt kemi-møde før en sugardate? Ganske personlige emner skal omtales og det kan være akavet på en cafe el.lign. sted. En spadseretur kunne være en mulighed, at sidde på en bænk i en part, men udendørs møder er underlagt vejrets luner.

Hvilke emner skal bringes op og måske mere vigtigt, hvad vil det være uhensigsmæssigt at gå ind på.

Er der nogle gode erfaringer at trække på?

Skrevet

Det er så plat det der når de siger de vil ha et kemi-møde og nogle vil så også ha penge for et kemi-møde, når de kommer med det så griner jeg bare af dem og hopper videre

Skrevet
TeaterTorden skrev, for 1 time siden:

Hvordan gennemføres et succesfuldt kemi-møde før en sugardate?

Tjah, som en date? Jeg foretrækker at gå en tur. At sidde ved et bord bliver let til et job-interview.

TeaterTorden skrev, for 1 time siden:

Hvilke emner skal bringes op og måske mere vigtigt, hvad vil det være uhensigsmæssigt at gå ind på.

Mon ikke det kommer an på pigen og kemien? Nå piger opretter en profil er det jo ikke sådan, at de alle har det samme billede af, hvad der skal ske. Dem jeg har været i kontakt med har haft meget forskellige tilgange.

Skrevet
The_Man skrev, for 43 minutter siden:

Det er så plat det der når de siger de vil ha et kemi-møde og nogle vil så også ha penge for et kemi-møde, når de kommer med det så griner jeg bare af dem og hopper videre

Hvad havde du regnet med? 

Du får intet gratis i denne verden. 

Skrevet
nylonlover skrev, for 8 timer siden:

Kemi møde? Jeg troede hele ideen med prostituerede var at undgå "kemi" møder

Det er unge piger på Sugardaters, hvoriblandt mange ikke ser sig sekv som prostituerede, selvom en del Eroguide-brugere gør ...

Skrevet
Tristan skrev, for 21 timer siden:

Hvad havde du regnet med? 

Du får intet gratis i denne verden. 

Øretæver koster gratis hvor jeg kommer fra :D Lussinger er halv pris ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.