Hop til indhold
faaborg

Massagedronning

Recommended Posts

Har været der før, og det var mildest talt en fantastisk oplevelse!

Hun er jo ikke GPér og det er ikke decideret sex, selvom man garanteret går derfra tømt til sidste dråbe ;)

Det er kropsmassage med en ret smuk kvinde (ca. 40) med nogle fantastiske bryster. Hun stimulerer hele din krop, med HELE sin krop.

Det er sandsynligvis meget kemi på spil, men det hjælper, at give sig hen til præmissen, at det er en Meget sensuel kropsoplevelse og ikke sex som sådan. Men man kan godt røre de gode bryster undervejs, og hun gnider sit klit godt op og ned af pikken; det lader bestemt til at hun nyder det selv også. 

Vælger ikke at udpensle yderligere, da jeg risikerer hun bliver for overrendt. Så er det jo ikke sikker hun er så tændt selv næste gang :-P

Enjoy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud bekræfte, hvad Marcus skriver. - Jeg har oplevet hendes behandlinger på helt samme skønne måde. - Hun er også en fantastisk dygtig massør, hvilket give den gode oplevelse af hendes ydelse.

Og ja, hun er meget lækker.

 

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun lækker?  Hun er jo ikke helt ung,  må man røre hende over hele kroppen,  hvordan er det med sted hun har,  er det diskret?  

Vh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en meget flot kvinde efter sin alder

der er vist skrevet om hende herinde under et andet navn  hvis du søger lidt

stedet er ret diskret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...