faaborg 3 Skrevet 15. Juni, 2016 Hej Er der nogen der har prøvet hende, og kan anmelde? Kan se at priserne er blevet bedre nu https://annoncelight.dk/showad/186561 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcus 102 Skrevet 15. Juni, 2016 Har været der før, og det var mildest talt en fantastisk oplevelse! Hun er jo ikke GPér og det er ikke decideret sex, selvom man garanteret går derfra tømt til sidste dråbe Det er kropsmassage med en ret smuk kvinde (ca. 40) med nogle fantastiske bryster. Hun stimulerer hele din krop, med HELE sin krop. Det er sandsynligvis meget kemi på spil, men det hjælper, at give sig hen til præmissen, at det er en Meget sensuel kropsoplevelse og ikke sex som sådan. Men man kan godt røre de gode bryster undervejs, og hun gnider sit klit godt op og ned af pikken; det lader bestemt til at hun nyder det selv også. Vælger ikke at udpensle yderligere, da jeg risikerer hun bliver for overrendt. Så er det jo ikke sikker hun er så tændt selv næste gang Enjoy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
faaborg 3 Skrevet 15. Juni, 2016 Lyder spændende Andre der har samme oplevelse med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 15. Juni, 2016 Citat Synes det er dyre priser der er på hjemmesiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 17. Juni, 2016 Jeg kan fuldt ud bekræfte, hvad Marcus skriver. - Jeg har oplevet hendes behandlinger på helt samme skønne måde. - Hun er også en fantastisk dygtig massør, hvilket give den gode oplevelse af hendes ydelse. Og ja, hun er meget lækker. God fornøjelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseM 12 Skrevet 17. Juni, 2016 Men ikke noget med at dyppe snabelen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 18. Juni, 2016 OdenseM skrev, for 15 timer siden: Men ikke noget med at dyppe snabelen ? Nej, desværre, hvor gerne vi ellers gerne ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
faaborg 3 Skrevet 30. Juni, 2016 Hej Er det en fræk massage hele tiden, eller kun til sidst det bliver frækt, og er hun nøgen hele tiden? Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 22 Skrevet 2. Juli, 2016 Til den type massage, er 30 min så nok ?. Hvorlænge har dem som har prøvet, valgt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 3. Juli, 2016 Hun har tilbud på 20 min Det var ok for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
faaborg 3 Skrevet 10. Juli, 2016 Er hun lækker? Hun er jo ikke helt ung, må man røre hende over hele kroppen, hvordan er det med sted hun har, er det diskret? Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 16. Juli, 2016 Hun er en meget flot kvinde efter sin alder der er vist skrevet om hende herinde under et andet navn hvis du søger lidt stedet er ret diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pachamama 7 Skrevet 16. Juli, 2016 Må man ikke høre hvilket andet navn der er tale om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 18. Juli, 2016 Var forbi hende torsdag.. vil kkart anbefale hende hvis du er til en afslappende massage ... stor forlygter hun har .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
faaborg 3 Skrevet 18. Juli, 2016 Er hun fræk hele tiden? Bruger hun munden til noget må man røre og pille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg