Hop til indhold

phoonsuk thaimassage 8700

Featured Replies

Skrevet

Fik lige lyst til en times professionel massage så vejen faldt forbi phoonsuk borgergade 23 c 8700 Horsens tlf. 50193306, hende jeg har besøgt før mørk pige som er flot og hedder pee var der ikke, så jeg fik fornøjelsen af en kvinde der kalder sig moo, ikke særlig køn nok omkring de 45 år men hvad fanden det var kun massage jeg kom efter. og massage det vidste hun hvad var for noget det gjorde hun godt, og hun kom godt rundt om ballerne, så stemningen blev god, faktisk en rigtig hyggelig kvinde, da jeg vendte mig kunne hun se begejstringen var blev stor, og hun spurgte om happy end, og selv om det ikke var planen sagde jeg ja, og der kommer det gode, hun smurte lidt olie på pik og boller og en finger pressede hun op i røven og så gik hun i gang med en super god håndtrold, det gik ikke længe inden jeg var færdig, wauu hvor var jeg tømt, det gjorde hun perfekt, kender ellers godt det lille thai trick med en finger i røven og hold da kæft det virker sku på mig. hun tørrede op og vaskede med vand og fortsatte, derefter den gode massage, phoonsuk er et rigtigt godt sted syntes jeg, ingen sex men en god massage og en solid håndtrold er heller ikke dårligt, et godt sted Horsens har der.;-)

Skrevet
Madhat skrev, for 5 timer siden:

Har du et link?

Nej Madhat kan du ikke læse adresse og telefonnummer ?? 

Redigeret af knaldehunden

Skrevet
knaldehunden skrev, for 12 timer siden:

Nej Madhat kan du ikke læse adresse og telefonnummer ?? 

jo men det var link til hjemmeside. :-)

Skrevet
Madhat skrev, for 1 time siden:

jo men det var link til hjemmeside. :-)

Hvis den ikke er på thailisten, er der kun mikroskopiske chancer for at en thaiklinik har en hjemmeside. I det hele taget er det meget meget få jyske thaiklinikker der har hjemmeside. De der eksisterer er som regel totalt intetsigende. Fotos af pigerne skiftes næsten aldrig, og det sjove skriver de jo ikke om.

Skrevet

Det er hvad jeg kunne finde på thailisten om phoosuk thaimassage, ser de har beholdt det gamle nr. Og jeg giver lige OD et vink så thailisten kan blive opdateret.

Thida Thai Massage
beskrivelse
Borgergade 23C
8700 Horsens
Tlf. 50 19 33 06
Facebook (https://www.facebook.com/pages/Thida-thai-massage/386427371451841)
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.