Hop til indhold

Erfaringer i hvam

Featured Replies

Skrevet

Havde faktisk også hende i kikkerten. Synes umiddelbart billederne er for gode til at det kan være sandt. Har kun erfaringer med dejlige storbarmede Chantall i Hvam hvor billederne nogenlunde passede men det var i centrum af Byen. Med hende her er jeg mere usikker. Synes ikke altid billederne passer i nr. 28 i Hvam. Jeg gik ihvertfald skuffet derfra sidste sommer hvor der slet ingen lighed var mellem kvinden i avisen og hende der åbnede døren:shock:Det hus ligger lidt udenfor byen. Jeg ville ikke turde køre langt for at møde hende her,- risikoen for at blive skuffet er for stor synes jeg. Hvad siger I andre? 

Redigeret af Klyngen

Skrevet
  • Author

Altså jeg snakkede i telefon med hende og hun bekræftede godt at det var hende. Så bliver man jo i tvivl for de skal jo tjene

Skrevet

Besøg hellere "soedelettie". Se EB. De billeder er sande. Har været sammen med hende nogle gange da hun hørte til i Niels Ebbesensgade i Aalborg. Nu er hun i Frederikshavn. Dog lidt kedelig men hvis du kommer for at kneppe en dejlig storbarmet mørk kvinde kan hun anbefales:-D

Skrevet

Pas på naboerne i hvam, da de er trætte af det....dårlig oplevelse jeg har haft

Skrevet
  • Author

Hvad er du blevet udsat for Carsten ?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der nogle brødre har prøvet denne mørke skønhed eller hun fake ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.