Hop til indhold
Gæst

En mandag med Adelie

Recommended Posts

Gæst

Gennem lang tid havde jeg kredset om at besøge Adelie.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24647-adelie/

Og lad os starte der. Adelie skal formentlig udtales Adelig og ikke A-dé-lié. Så perfekt, smuk, klog og humoristisk en kvinde må have blåt blod i årene – og derfor er navnet jo ganske passende. En test kunne selvfølgelig blive nødvendig.

Jeg skriver lidt med Adelie gennem en rum tid – og får de mest inspirerende, flabede, humoristiske og flirtende svar retur. En personlighed af eksplosiv karakter åbenbares – og med Cage’s svaghed for den slags, suges han ind i Adelies prærogativ – en gang Adelie altid Adelie.

Cage er mit alterego – som helt uden hensyn til den person Cage har forgiftet – gerne drøner i sit Jedi-rumskib fra innner rim til outer rim i rasende fart, slugende enhver kvinde, der besætter Cage’s ejer på måder, der kræver terapi og fordybelse.

Adelie er den heftigste udfordring, Cage endnu har kastet i grams for sin ejer. I et konstant battle vinder Cage’s ejer et lille slag – og aflyser alle aftaler med denne kvinde af ædel byrd. Cage’s ejer dropper endda en stensikker sejr i Adelies konkurrence.

Men Cage er ikke færdig – måske min ejer kan vinde et mindre slag – men krigen tilhører Jedi-ridderens lyssværd – et sværd som kræver at penetrere huler – som sværd jo gør – og som Adelie har døbt dem. 

En ny aftale stables på benene, og Cage starter Aston Martinen op, og tilbagelægger de mere end 300 km i rasende fart, ankommende en hel time for tidligt til et sted 15 minutter nørre om den Århusianske vicehovedstad. Ikke prangende – men rigeligt anvendeligt for 2, som vil kaste sig grådigt i seksuel leg – med undertoner af ægte begær og masser af illusorisk GFE.

Cage sender en sms – lidt tidligt på den. Men Adelie er klar – mere end klar. Sætter Astonen, så den kan ses i hele byen – og banker let på døren til Adelies elskovsgrotte. De 2 kigger hinanden lidt an – med mange mange sommerfugle i maven. Begge tænker på de mange små øer af liflig pirrende korrespondance, de forspildte muligheder og forventningens risici for skuffelse eller forløsning.

Adelie har arrangeret bobler. En velsmagende ikke for tør ikke for sød variant. Lidt genert sidder de 2 nu, og kigger på hinanden. Adelie i silkekimono – der kun lige akkurat afslører hofteholderens små spænder på de velsiddende sorte ciselerede nyloner. Hun er gudindesmuk – et ansigt der lyser af livserfaring, øjne der tryllebinder, og svinger mellem let sørgmodighed og et inviterende – jeg vil fortære dig i en eksplosion af dampende hed elskov. Samtalen med Adelie er let, inspirerende og vedkommende. Ikke noget med overfladiske ligegyldigheder. Hun har sat vore stole lidt overfor hinanden – så bordet ikke adskiller. Hun fornemmer, at Cage er nervøs – og rejser sig med en undskyldning om at gøre noget ved sin telefon. På vej tilbage på sin plads berører hun let Cage – som tager imod, da hun sætter sig overskrævs, lige ned ovenpå lyssværdet.

Uhhhhh hulebrødre – det kys der nu forundes Cage, kan ikke beskrives som andet end et lille stykke af himlen - det styrker ham, og han tager styringen. Slipper alle sine dæmoner løs – og bider grådigt i Adelies læber. Cage trækker blodet fra læben – dels for at tjekke dets ædle pigment – dels som straf til Adelie for ikke at have bevaret sin kønsbehåring. Hun hviner lidt – og ømmer sig. (Undskyld Adelie – du kan jo bare ophøre med at være så forbandet dejlig).

Tøj flås af – og sengen indtages. Cage nyder enhver lille detalje på Adelies ufatteligt velskabte krop. Den smukt proportioneret bagdel, de stærke flotte ben, svajet fra hofterne til skuldrene – de helt ekstremt følsomme små bløde bryster, som skriger på berøring. Cage lader sin tunge vandre fra øren til hals – ned over bryster og mave – hviler lidt på venus, napper i inderlår, og trækker nylonerne af, og smager på Adelies smukke fisse. Fissen har den duft han havde forestillet sig. En duft Cage elsker; en duft der ikke lader sig beskrive – men som altid kan drage og efterlade Cage i ekstase. Nu sætter Cage sin tunge på arbejde – Adelie strækker benene op i luften – og den frie adgang giver tungen frit spil på snart inderlår, snart mellemkød, fisse, anus – klitoris. Lyssværdet kræver sin ret – og Cage glider hen over Adelies krop, og møder hende igen i dybe våde kys. Grådigt sluger de hinanden, mens deres underliv presses sammen, og føles som et.

Cage griber sit tørklæde, og sætter det for Adelies øjne. Sætter sig på hendes mave – og masserer de følsomme toplækre bryster, kysser hende dybt og vådt – og rykker op til hendes ansigt – så hun kan tage sværdet i munden. Lader hende arbejde en rum tid sådan – blindfolded og med en hånd legende med hendes fisse. Trækker sig, og vender Adelie om – lader hende logre den smukke bagdel som i en sambadans med happy ending. Sværdets 18 cm klinge presses ind i Adelies stramme våde fisse – og efter kort tid må Cage standse. 2 timer skal fordrives – og det skal ikke være med slap klinge efter for tidlig strømafbrydelse til sværdets lys. Kaster Adelie om på hendes ryg igen – og ligger pres i haserne på de ben – man nok ikke skal ønske sig at komme i klemme mellem. Sætter 2 fingre med håndfladen opad ind i fissen. Lader fingrene køre mod forreste skedevæg – og sluger fissen med munden. Tungen spiller på hele klaveret – og de små sammentrækninger om fingrene, og Adelies fissesafters driven, afslører hendes ekstase og hengivelse til Cages kyndige symaskine tungespil. Cage sluger glubsk alle safterne – og lader sin tunge metodisk adaptere sig til Adelies stigende velvære ved klitoris stimulationen. Og så sker det – det jeg lever og ånder for. Adelies fisse strammes hårdt om fingrene – safterne slippes – og hendes skrig og vejrtrækning kan ikke længere undertrykkes. Jeg holder hende helt fast – og fortsætter uagtet Adelies kamp for at komme fri af grebet. Langsomt vender hun sig til den fortsatte stimulering – trods underlivets kamp, ryk og ekstatiske udmattelse.

Nu skal der knaldes – Sværdet er stenhårdt, og får i doggystyle en gedigen tur i fissen. Adelie kigger bedende på Cage – som hurtigt fanger hendes behov. Der tilsættes godt med smørelse – og langsomt presser Cage sig ind i den bedste af huler. Spørger om det gør ondt – og med den vildeste liderlighed nærmest råber Adelie nej – og tigger om at blive kneppet hårdt. Og her er det jo så bare at adlyde.

Sveden hagler af Cage – og efter denne lektion i liderligt krav om pik – er det blevet tid til stilfærdig kærtegn og lidt mere udforskning af vore personligheder gennem talens ædle kunst. Vi ligger side om side, dejlig øjenkontakt, her er ingen snak uden tale – ingen der hører uden at lytte. Adelie beslutter sig for igen, at sætte strøm til lyssværdet. Ligger sig på knæ mellem Cage’s ben, og begiver sig ud på sin mission. Langsomt – meget langsomt – rejser sværdet sig ved den insisterende 3 hules effektive brug af alle midler fra tunge til et sug, der ville kunne trække skruelåget af en colaflaske. Adelie er tydeligt meget glad for sex – og kigger lækkert Cage i øjnene, mens hun går til roden – og demonstrerer, at Linda Lovelace ikke har levet forgæves. Nu er Fransk ikke Cage’s yndlingssex – faktisk overhovedet ikke. Derfor kræver han, at Adelie kaster sin fisse op i ansigtet på ham – og nu sker der noget. Cage mærker den utrolige varme, når Adelie begraver alle 18 helt ned i halsen. Hendes kyndige brug af hånd, tunge og sug med munden får pludselig Cage til at detonere hele sin ladning – og bare mellem os kære hulebrødre. Det er en sjældenhed, at Cage kommer på den vis – altså må Adelie kunne noget helt specielt.

Dette er min beskrivelse af en guddommelig og helt igennem exceptionel kvinde i GP universet. Jeg betvivler, at der findes hendes lige. Hun er her tydeligvis af alle de årsager, hun skriver på sin profil – og hendes exit fra denne verden efter sommeren må begrædes af enhver, som sætter pris på mennesker, der giver sig selv helt og uforbeholdent i gensidig nydelse.

Har du aldrig besøgt Adelie – så se at få det gjort – Adelie har forløst præcis den nysgerrighed, der gjorde at jeg slap mit alterego frit i et GP rampage. Jeg kan ærligt sige, at der ikke er mere for mig at opdage i denne verden. Mit mål er nået. Jeg vil forsøge at få lidt flere aftaler med Adelie – og begræder hendes valg om at stoppe.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er en genudgivelse. Ved en fejl er alle indlæg, og tråde, jeg har skrevet blevet slettet.

EG har beklaget - og kigger pt. på om de kan genskabes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Energy skrev, for 23 minutter siden:

Vil nu også gerne møde dig ;)

Gør det - det vil du ikke fortryde :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 21 timer siden:

Gør det - det vil du ikke fortryde :-D

Tak! Ja, vi er squ nogen dejlige skønne, sunde og naturlige smukke frække kvinder. 

Tak for kompliment Cage og sikke noget møg at alle dine anmeldelser er væk så er min det jo også.

jeg slæber Adelie og smukke Milla med til Kbh en dag så du ikke skal kører 300 km på tværs af Danmark.

Jeg har sidste eksamen i morgen, glæder mig til at komme igang med at betjene alle i dejlige mænd. 

Adelie har it fri men tænker hun lige giver et lille tak når du kommer på pc igen. Flot anmeldelse:wub:

Knuz Fra TrineMuz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Cage ... takker for din skønne anmeldelse af vores absolutte topklasse møde.

Jeg håber inderligt at det bliver til mange flere skønne møder af samme slags..... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, 1 time siden:

Kære Cage ... takker for din skønne anmeldelse af vores absolutte topklasse møde.

Jeg håber inderligt at det bliver til mange flere skønne møder af samme slags..... :wub:

Var det ikke din plan at stoppe? Eller det er måske bare et privat tilbud til den heldige krabat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 22 minutter siden:

Smiler ;) 

Jeg er at finde her på EG frem til efteråret ;) 

Og mange håber, der er tale om efteråret 2050

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 3 timer siden:

Og mange håber, der er tale om efteråret 2050

Ha ha ha ha ... sikke et kønt syn. Adelie med rolator, halv rynket ... men still going strong ???.....

Jeg må hellere stoppe i tide ..... meeeeeeen som jeg diskret tidligere har indikeret..... så kan jeg nok ikke lade være med at gemme et par kontakter :-o:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 6 timer siden:

Ha ha ha ha ... sikke et kønt syn. Adelie med rolator, halv rynket ... men still going strong ???.....

Jeg må hellere stoppe i tide ..... meeeeeeen som jeg diskret tidligere har indikeret..... så kan jeg nok ikke lade være med at gemme et par kontakter :-o:wub:

Håber du gemmer mit nr smukke:wub: jeg vil gerne lege mere med dig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig gemmer jeg dit nummer :wub:

Det er selvfølgelig mit nummer du taler om :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2016 at 20:51:

Det er selvfølgelig mit nummer du taler om :roll:

Nik -Nik der tager du helt fejl Cage det da Team Adelie GB:-P De er de eneste som ret kan mætte Adelie:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krone skrev, for 2 timer siden:

Nik -Nik der tager du helt fejl Cage det da Team Adelie GB:-P De er de eneste som ret kan mætte Adelie:P:D

Bange for du har ret - Adelie er mest en GB pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 12 minutter siden:

Bange for du har ret - Adelie er mest en GB pige.

Nej hov da lige der .......... Jeg ELSKER Det intime ... OG jeg ELSKER GB .... 

Ingen af delene udelukker hinanden.

eller var der en vis ironi kære @Cage ..... 

:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 17 minutter siden:

Nej hov da lige der .......... Jeg ELSKER Det intime ... OG jeg ELSKER GB .... 

Ingen af delene udelukker hinanden.

eller var der en vis ironi kære @Cage ..... 

:x

Hmmm - der var skam ingen ironi # kun pragmatisme :D :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, for 5 minutter siden:

Altså at udelukke konkurrenterne ... Eller ? 

Hmmm - den kamp kan vist ikke vindes :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...