Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må indrømme at jeg blev alt for nysgerrig efter hende der BEE, som mange havde den ene mere fantastiske historie efter den anden, jeg aftalte tid lørdag kl 12, ville have hende frisk ;-) Jeg ankom til stedet, blev vist ind af en anden (noget lækker) thaipige, så der er flere på stedet, jeg stod i et lille rum mutters alene og efter lidt tid kom hun ind, tak skæbne wauww, jeg tabte kæben helt ned på gulvet, fuck...undskyld mit sprog :-) hvor er hun lækker, en lille fræk sag med store lækre bryster, en lille fast røv og bare en perfekt krop, mums...I annoncen står der hun er 159cm, jeg vil tro at hun er mindre, jeg er selv en lille lort, men følte mig stor ved siden af..Vi skulle lige have den kedelige lille sag med penge ud af verden, hun fik 800 kr for det hele, all som hun sagde, og så forsvandt hun ellers ud af rummet igen, jeg afklædte mig og lagde mig på sengen og ventede spændt (dette var min debut hos en GP) hun vendte retur og klædte sig af, sikke et syn, så startede hun ellers med B2B på ballerne og kan den pige noget med det, jo min gud hun kan, der var reaktion med det samme, hun kørte hele vejen op i nakken på mig og kunne høre hendes lyde blev mere og mere stønnende, sikke en pige, nå, men om på den anden side og så fik trolden samme behandling, de store lækre bryster nåede helt op i ansigtet på mig til sidst og sikke hun kunne med den lille mis, den kørte hen over kalorius som efterhånden var godt ved muffen og utålmodig, wauw sikke en pige  (har jeg skrevet det før?) ;-) hun fangede et stykke gummi og så gik sutte turen ellers i gang, det kalrer hun også til UG, jeg var så tæt på at eksplodere at jeg til sidst måtte stoppe hende og pænt spørge om jeg måtte dykke ned hos hende og smage på hende, intet problem, bare gå til den og det gjorde jeg så, sikke en lækker lille fisse, det endte i et brag med at jeg måtte tage hende liggende på ryggen, jeg nåede ikke mere, lille mand blev sløj og kastede op, så jeg må altså tilbage en anden gang inden hun smutter tilbage til Thailand, du burde også prøve hende, hvis du ikke har været der, sikke en pige :-)

/Charmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig Charmer... (Har endda lige oprettet mig, for netop at gøre dette)...  Hold .. da... kæft... hun er lækker!!! Som i VIRKELIG lækker!! Og brysterne.. mums mums.

Det kan godt være at det er meget den samme rutine hun kører, jeg genkender i hvert fald meget af det andre skriver om hende, med tungespids, halvt sorte/grå kys/slik. Men uanset om det er den behandling alle heldige mandfolk får, så virker det. Er dog aldrig nået ned til hendes lyst-kløft med tungen endnu, men den ser sååå indbydende ud.

Eneste minus efter min mening er at skillevæggene er isoleret med gamle thaimadsæsker, så jeg et par gange var i tvivl om der sad andre i rummet (Thai-mandestemmer.. ufff). Men liderligheden besejrer alt. Har været hos Bee 2 gange nu, og "kommer" gerne mange flere gange.

Og det frække spil i hendes øjne, når hendes hoved er mellem dine ben... Eller synet i det lange spejl på væggen, når hun kører sine perfekte-falske bryster over balderne...

Hun er i den grad vanedannende.. og ender dermed med at blive et meget dyrt bekendtskab.

- Manden med hemmeligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...