Pigeglad 322 Skrevet 16. Juni, 2016 Kære EPO og andre brødre. Må jeg opfordre til at huske på, at Eroguide kun er noget, så længe hjælpsomme brødre gider blive ved med at skrive (gode) anmeldelser? Nogle er begejstrede, nogle er skuffede, nogle er positive, nogle er oplysende, osv. Det er en hjælp for os alle, - så længe vi tænker på, at smag og behag er forskellig, - og i øvrigt ikke udelukker, at pigerne helt menneskeligt nok reagerer lidt forskelligt på vores forskellighed. Jeg forstår ikke behovet for at mistænkeliggøre. Loppan har skrevet mange gode, brugbare, velbegrundede og troværdige anmeldelser. Lad os ønske os flere gode anmeldelser fra Loppan og andre, der bruger og gerne gerne også vil bidrage til dette forum. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 16. Juni, 2016 EPO skrev, for 9 timer siden: Hmm. Det undre mig at loppen flere gange har anmeldt øst piger som mega fantastiske. Når andre så er kommet forbi så er det en helt anden virkelighed der viser sig. Men det er nok mig der spekulere for meget. EPO Måske fordi Loppan går mere op i det ydre end den service der gives - og det er helt fair. I privaten har jeg også knaldet piger, der var lækre min ikke deltog i løjerne og det betragtede jeg blot som åben buffet. Men for mig er det for kedeligt i længden uden charme og indlevelse fra pigens side af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. Juni, 2016 Axl Rose skrev, for 20 timer siden: Besøgte skønheden her til middag. Der findes ikke en meget smukkere teenage-krop (dog lidt for meget sol og lidt for brune tænder). Endte ikke i andet end et bj for det var ganske enkelt for kedeligt. Dårligt engelsk, manglende smil og varme og knastør mis. Ja, jeg kunne næsten heller ikke få jern på i situationen. ... Bestemt meget smuk, men ingen fest BRUNE Tænder, seriøst ?!?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 16. Juni, 2016 TboneDK skrev, for 6 minutter siden: BRUNE Tænder, seriøst ?!?!? Det undrar jag med? Det var inget jag såg och jag har kankse inte bländvita jag heller så det är nog 1-1 där Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 16. Juni, 2016 TboneDK skrev, for 17 minutter siden: BRUNE Tænder, seriøst ?!?!? Ja, desværre... Synd og skam på så ung og smuk en pige. Og der skal så lidt til at de blev hvide igen. Der er sikkert en tandlæge der kan få en gratis omgang for en gang tandrensning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 16. Juni, 2016 (edited) Nå så er annoncen lukket ned! Redigeret 16. Juni, 2016 af Faunus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 17. Juni, 2016 Min pointe! Hun kørte hurtigt træt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 17. Juni, 2016 Faunus skrev, for 7 timer siden: Min pointe! Hun kørte hurtigt træt Och nu är den öppen igen, fast man kommer bara till ett mobilsvar Hade sett framemot ett besök idag, men ikke ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 17. Juni, 2016 Ja det virker noget ustabilt.... Da jeg besøgte hende, måtte jeg ringe mange gange. Da jeg endelig kom igennem, knalde pigen råret på da jeg spurgte om jeg kunne booke 1/2 time. Min efterfølgende SMS fik jeg svar på med det samme. Pba. min begrænsede erfaring, vil jeg anbefale dig at SMS:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 17. Juni, 2016 (edited) Loppan Nu skal jeg ikke besøgende pigen igen. Men sagde du ikke, at pigen kun var her en uge, så du har da til på den anden side af weekenden til at møde hende! ps! Interessant at høre, om pigen giver dig en lige så god oplevelse som sidst Redigeret 17. Juni, 2016 af Faunus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 17. Juni, 2016 Faunus skrev, for 4 timer siden: Loppan Nu skal jeg ikke besøgende pigen igen. Men sagde du ikke, at pigen kun var her en uge, så du har da til på den anden side af weekenden til at møde hende! ps! Interessant at høre, om pigen giver dig en lige så god oplevelse som sidst Lovar att återkoppla Loppan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 18. Juni, 2016 Loppen Du skal skynde dig inden hun rejser:) Jeg tror hun er slidt op! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 20. Juni, 2016 (edited) Faunus skrev, den 2016-06-19 at 00:36: Loppen Du skal skynde dig inden hun rejser:) Jeg tror hun er slidt op! Är det någon som lyckats boka henne?? Kommer bara till en röst som säger att "Det går förtillfälligt inte att komma i kontakt med detta nr" Har de rejst hem som Faunus hintar Någon som kan testa från Dansk tfn kanske? Molly 81940802 Redigeret 20. Juni, 2016 af Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 20. Juni, 2016 Jeg har lige prøvet at ringe fra en DK telefon. Ingen forbindelse! Loppan jeg tror pigen var fantastisk med dig, men jobbet er ikke for hende, hvorfor hendes service er blevet dårligere og dårligere, og nu er hun smuttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 20. Juni, 2016 Faunus skrev, for 3 minutter siden: Jeg har lige prøvet at ringe fra en DK telefon. Ingen forbindelse! Loppan jeg tror pigen var fantastisk med dig, men jobbet er ikke for hende, hvorfor hendes service er blevet dårligere og dårligere, og nu er hun smuttet. Men varför ha annonsen kvar?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 20. Juni, 2016 Jeg tror at de måske har betalt for den for en periode. Hvis hun ikke er der mere, så er hun da ligeglad med den annonce Men jeg ved ikke noget om dette. Måske arbejder hun stadig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 127 Skrevet 22. Juni, 2016 Var det på Nørrebro de holdt til? Så kan det nemlig tyde på, at grunden til de pludselig er væk findes her http://www.bt.dk/danmark/johanne-lejede-sin-lejlighed-ud-paa-airbnb-kom-hjem-til-bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 22. Juni, 2016 (edited) Hehe ... Ægte deleøkonomi Loppan skriv til Johanne Hesager, og berolig hende med, at seng kun flyttede sig 0,5 meter på de første 10 minutter. Hun skal ikke være nervøs, da du var du var forsigtig Hvorfor nupper tøserne ikke blot et sommerhus eller hotel? Det må være dyrt at skulle reje igen efter så kort tid. Redigeret 22. Juni, 2016 af Faunus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 23. Juni, 2016 (edited) Faunus skrev, for 21 timer siden: Hehe ... Ægte deleøkonomi Loppan skriv til Johanne Hesager, og berolig hende med, at seng kun flyttede sig 0,5 meter på de første 10 minutter. Hun skal ikke være nervøs, da du var du var forsigtig Hvorfor nupper tøserne ikke blot et sommerhus eller hotel? Det må være dyrt at skulle reje igen efter så kort tid. Hahahaha Vi har kanske inte samma smak vad gäller piger/service, men vi har definitivt samma humor Jag kanske skulle knacka på och säga att jag glömt en påse Det positiva med detta är att de kanske kommer tilbaks Loppan Redigeret 23. Juni, 2016 af Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg