Hop til indhold

Recommended Posts

Kære EPO og andre brødre.

Må jeg opfordre til at huske på, at Eroguide kun er noget, så længe hjælpsomme brødre gider blive ved med at skrive (gode) anmeldelser? Nogle er begejstrede, nogle er skuffede, nogle er positive, nogle er oplysende, osv. Det er en hjælp for os alle, - så længe vi tænker på, at smag og behag er forskellig, - og i øvrigt ikke udelukker, at pigerne helt menneskeligt nok reagerer lidt forskelligt på vores forskellighed.

Jeg forstår ikke behovet for at mistænkeliggøre. Loppan har skrevet mange gode, brugbare, velbegrundede og troværdige anmeldelser. Lad os ønske os flere gode anmeldelser fra Loppan og andre, der bruger og gerne gerne også vil bidrage til dette forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose
EPO skrev, for 9 timer siden:

Hmm.

Det undre mig at loppen flere gange har anmeldt øst piger som mega fantastiske.  Når andre så er kommet forbi så er det en helt anden virkelighed der viser sig. 

Men det er nok mig der spekulere for meget.:?

EPO

Måske fordi Loppan går mere op i det ydre end den service der gives - og det er helt fair. I privaten har jeg også knaldet piger, der var lækre min ikke deltog i løjerne og det betragtede jeg blot som åben buffet. Men for mig er det for kedeligt i længden uden charme og indlevelse fra pigens side af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Axl Rose skrev, for 20 timer siden:

Besøgte skønheden her til middag. Der findes ikke en meget smukkere teenage-krop (dog lidt for meget sol og lidt for brune tænder). Endte ikke i andet end et bj for det var ganske enkelt for kedeligt. Dårligt engelsk, manglende smil og varme og knastør mis. Ja, jeg kunne næsten heller ikke få jern på i situationen.

... Bestemt meget smuk, men ingen fest

BRUNE Tænder, seriøst ?!?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 6 minutter siden:

Det undrar jag med? Det var inget jag såg och jag har kankse inte bländvita jag heller så det är nog 1-1 där :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose
TboneDK skrev, for 17 minutter siden:

Ja, desværre... Synd og skam på så ung og smuk en pige. Og der skal så lidt til at de blev hvide igen. Der er sikkert en tandlæge der kan få en gratis omgang for en gang tandrensning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 7 timer siden:

Min pointe! Hun kørte hurtigt træt

Och nu är den öppen igen, fast man kommer bara till ett mobilsvar :( Hade sett framemot ett besök idag, men ikke !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det virker noget ustabilt....

Da jeg besøgte hende, måtte jeg ringe mange gange. Da jeg endelig kom igennem, knalde pigen råret på da jeg spurgte om jeg kunne booke 1/2 time.

Min efterfølgende SMS fik jeg svar på med det samme.

Pba. min begrænsede erfaring, vil jeg anbefale dig at SMS:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Loppan

Nu skal jeg ikke besøgende pigen igen. 

Men sagde du ikke, at pigen kun var her en uge, så du har da til på den anden side af weekenden til at møde hende!

ps! Interessant at høre, om pigen giver dig en lige så god oplevelse som sidst

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 4 timer siden:

Loppan

Nu skal jeg ikke besøgende pigen igen. 

Men sagde du ikke, at pigen kun var her en uge, så du har da til på den anden side af weekenden til at møde hende!

ps! Interessant at høre, om pigen giver dig en lige så god oplevelse som sidst

Lovar att återkoppla ;)

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, den 2016-06-19 at 00:36:

Loppen

Du skal skynde dig inden hun rejser:)

Jeg tror hun er slidt op!

Är det någon som lyckats boka henne?? Kommer bara till en röst som säger att "Det går förtillfälligt inte att komma i kontakt med detta nr"

Har de rejst hem som Faunus hintar :( Någon som kan testa från Dansk tfn kanske? :) Molly 81940802

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige prøvet at ringe fra en DK telefon.

Ingen forbindelse!

Loppan jeg tror pigen var fantastisk med dig, men jobbet er ikke for hende, hvorfor hendes service er blevet dårligere og dårligere, og nu er hun smuttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har lige prøvet at ringe fra en DK telefon.

Ingen forbindelse!

Loppan jeg tror pigen var fantastisk med dig, men jobbet er ikke for hende, hvorfor hendes service er blevet dårligere og dårligere, og nu er hun smuttet.

Men varför ha annonsen kvar??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at de måske har betalt for den for en periode. Hvis hun ikke er der mere, så er hun da ligeglad med den annonce

Men jeg ved ikke noget om dette. Måske arbejder hun stadig ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe ...

Ægte deleøkonomi :) Loppan skriv til Johanne Hesager, og berolig hende med, at seng kun flyttede sig 0,5 meter på de første 10 minutter. Hun skal ikke være nervøs, da du var du var forsigtig ;) 

Hvorfor nupper tøserne ikke blot et sommerhus eller hotel? Det må være dyrt at skulle reje igen efter så kort tid.

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faunus skrev, for 21 timer siden:

Hehe ...

Ægte deleøkonomi :) Loppan skriv til Johanne Hesager, og berolig hende med, at seng kun flyttede sig 0,5 meter på de første 10 minutter. Hun skal ikke være nervøs, da du var du var forsigtig ;) 

Hvorfor nupper tøserne ikke blot et sommerhus eller hotel? Det må være dyrt at skulle reje igen efter så kort tid.

Hahahaha :D Vi har kanske inte samma smak vad gäller piger/service, men vi har definitivt samma humor :D Jag kanske skulle knacka på och säga att jag glömt en påse ;) 

Det positiva med detta är att de kanske kommer tilbaks

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...