Hop til indhold
klarpådet

Nogen info på Lara i Århus ?

Recommended Posts

Har også besøgt hende, hendes engelsk er fint, men jeg kommer bestemt ikke igen, sød nok pige og udseende normalt, men jeg er så evindelig træt af piger der i sms lover de kan det og det, man betaler og så kan de pludselig ik aligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 24 minutter siden:

Har også besøgt hende, hendes engelsk er fint, men jeg kommer bestemt ikke igen, sød nok pige og udseende normalt, men jeg er så evindelig træt af piger der i sms lover de kan det og det, man betaler og så kan de pludselig ik aligevel. 

Hvad fik du lovet som ikke blev overholdt, om man må spørge? Det kan vel være, at det ikke nødvendigvis er en dealbreaker for andre potentielle kunder, så det ville være en større hjælp, hvis du kunne uddybe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tulle skrev, for 48 minutter siden:

Hvad fik du lovet som ikke blev overholdt, om man må spørge? Det kan vel være, at det ikke nødvendigvis er en dealbreaker for andre potentielle kunder, så det ville være en større hjælp, hvis du kunne uddybe.

Jeg kan ikke svare for bondageguy36, men jeg betalte kr. 200 for tungekys, som jeg ikke fik. Hendes udseende er ikke normalt - hun er vildt lækker. Men det gør det ikke i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doctor Jekyll skrev, for 10 minutter siden:

Hvilket land kommer hun fra?

Er det et diskret sted?

Hun er fra Ukraine.

Det er en privat lejlighed i Aarhus C ved en trafikeret vej primært med beboelse. Jeg forudsætter, hun ikke er flyttet  siden sidste uge - hendes annoncer var nemlig inaktive et par dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har knaldet med hende. Hun er vildt lækkert og red mig på den frækkeste måde..med sine store bryster dinglende ned i hovedet på mig....jeg kom i en eksplosion. Og for ligesom at demonstrere hendes magt over mig, så fortsatte hun med at ride mig efter udløsningen (samtidig med at hun glemte sammen i underlivet)....og så hviskede hun mig i øret, at hun lige ville sørge for at jeg var helt færdig. Jo tak...jeg blev tømt totalt!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke fra Ukraine, hun er polak, jeg betalte 200 ekstra for megafransk som hun overhovedet ikke kunne udføre på nogen måde, til trods for at i telefonen blev der sagt at det var intet problem, og ved betalingen spurgte jeg igen. Jeg gik derfra vældig skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 9 timer siden:

Hun er ikke fra Ukraine, hun er polak, jeg betalte 200 ekstra for megafransk som hun overhovedet ikke kunne udføre på nogen måde, til trods for at i telefonen blev der sagt at det var intet problem, og ved betalingen spurgte jeg igen. Jeg gik derfra vældig skuffet. 

Er det den samme Lara, vi snakker om? Der er jo to i Århus lige nu. Til mig skrev hun, at superfransk kostede kr. 300,- og megafransk kr. 400,-

Jeg fravalgte derfor begge dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lara i fredags. Hun er så lille sød og dejlig. Hun er fra Ukreine. Jeg betalte 200 oveni for at få lov til at sprøjte ud over hendes kønne ansigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...