Hop til indhold

Recommended Posts

Ja indimellem forvilder jeg mig ind på sådan et thaimassage-sted. Får dog ikke altid skrevet en bereting, men læser jo ind i mellem indlæg herinde, så nu må jeg hellere bidrage lidt...

Har haft ondt i ryggen nogen dage, så min erfaring siger mig at det kan løsne lidt og fjerne nogen spændinger. Så det var ikke lige noget frækt jeg gik efter, egentlig.  Jeg er bekendt med nogen steder hvor de er rigtig gode til at massaere, men så heller ikke mere på tilbudslisten. Så hvorfor gik jeg ikke derhen? ..hmm, lidt pilleri og lidt lir er altså nogen gange lige så megt værd for humøret som massage, som ofte gør nas, men selvfølgelig er mere efffektivt...

Nå, jeg endte på Sdr Ringgade hvor der er tilbud 200,- for 40 min ( 250,- for en time ) Så jeg listede ugenert ind og fik en ”prøvetime” , der er ikke mange mennesker i gaden lige der pga vejarbejde. Havde aftalt med ejeren på sms at jeg skulle komme 12.30, men før det skrev hun på ok dansk, at jeg bare kunne komme når jeg ville så, jeg var der kl 12.20. Men det viste sig at hende der skulle massere mig var taget ind til byen og først ville være der kl 12.30, sagde hun, jeg sagde det var ok og lagde mig ind på en briks uden hul til hovedet, tror jeg lå der i 15 min før hun endelig kom, imellem tiden havde ejeren lagt håndklæder over mig og undskyldt flere gange.

Jeg tog det roligt, men ikke optimalt er det jo ikke. Hun  startde også massagen faktisk og det var hun god til...fandt hurtigt øme punkter og knækkede min ryg, men kun i 3 min, så måtte vente på , ja hende jeg så ikke kunne se for man ligger jo på maven og, der var lidt lyst, lå der med røven bar og de gik rundt om mig og snakkede thai..ja også senere hvor hun kom ind mens jeg  lå med ret spredte ben og hun havde sat sig på min ryg...

nå hende der skulle massere mig var hmm, ja altså, det var det jeg vil kalde "behagelig indsmøring af olie på huden", massage var det ikke, men hun kunne nogen trix med fingrene på mellemkød og inderlår og hun var ikke genert over at skulle massere mig mellem ballerne helller. Tror også det er første gang jeg har prøvet at hun kravler rundt på mig og gnider sit ene ben op af mit mens hun masserer mine skuldre. Og  mig om på ryggen og så håret og brysterne ned over mit hoved mens hun kigger på min diller om den skulle rejse sig...

ja, da jeg skulle vende om, kom spørgsmålet hurtigt, hj? Men jeg havde bestemt mig til nej tak...hun fortsatte dog pirringen, den lille søde lidt generte pige med bøjle på tænderne. Lidt frækt.  Og lige før hun var færdig fik jeg den store tur, oliehænder over brystvoter, lår mave og efterhånden begejstrede lillemand...men så slut! ..så kan jeg lære det. Men lidt uh...nå måske jeg vender tilbage. Lokalet var lidt lyst, så man skal ikke være genert. 

Ejeren gav mig et rabatkort med 10. gang gratis og spurgte om det var ok med den samme når jeg kom igen...man kan jo ikke sige andet end ja når hun står lige ved side af, synes det ville være upassende at  sige ”nej, jeg vil hellere have massage af dig og desuden synes jeg du har nogen lækre ben som jeg gerne vil røre ved”  ...lidt høflig er man jo.

PS er det ikke nogen fine linieskift  jeg har fået lavet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...