Hop til indhold
FrkMimi

Gadepiger i Odense

Recommended Posts

Hej :-)

Af ren nysgerrig - når I samler gadepigerne op i Odense, hvor kører I så hen og hygger jer og kører I dem tilbage? :-)
Hvordan kan man se at I vil? ;-)

Redigeret af FrkMimi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frk Mimi

Kører ingen steder hen, men tager bare "værktøjet" frem og får det ordnet. Er man lidt genert anlagt går man lige lidt ind til siden. En liderlig mand kan kendes på blikket i hans øjne og bulen i hans bukser.

Ej, spøg til side. Har aldrig selv samlet en op, så ved ikke hvor man kører hen. HVIS altså man kører nogen steder. Hvis man endelig kører med dem vil jeg da mene at man skal køre dem tilbage. Hvis man ikke kan se det på en mand kan man jo bare spørge. Hvis han vil skal man nok få et svar. Kommer der ingen svar tror jeg du skal regne med at han ikke vil. 
Er du virkelig KUN nysgerrig eller har du tænkt dig at træde ind i den branche? I så fald skal du huske at passe godt på dig selv og din:

FISSE! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregår som regel på en parkeringsplads nogle hundrede meter længere henne ad gaden. I dagtimerne kan det være nødvendigt at finde et mere diskret sted. Normalt kører man pigen tilbage, men eller er der jo ikke så langt at gå.

Jeg tror ikke det er svært at se hvem der vil. Hvis en mand stopper ud for dig og ruller vinduet ned er det nok ret sikkert at han vil noget. Ind imellem kan det være svært at vide om en pige vil noget eller om hun bare venter på at blive hentet. Men hvis hun står i længere tid på samme sted er man sjældent i tvivl. Jeg har da hørt om piger der fik utilsigtede tilbud når de stod og ventede på gaden.

Jeg synes sjældent man ser andre end de faste piger i gaden og det er jo ved at være lidt kedeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved Stenhuggeren, eller bykirkens parkeringsplads. Det er ikke superdiskret, slet ikke på denne tid af året, men det er jo også en del af sporten, tror jeg. :) 

Men der er en lille fast flok af rumænske piger der efterhånden har sat sig på den gade. De har været der nogle år nu uden den store udskiftning.

Det er rigtignok ved at være noget kedeligt.

Jeg har faktisk aldrig mødt en dansk pige derinde, har hørt at der skulle være enkelte, men ikke når jeg kommer forbi........

Hvis jeg er interesseret i en pige kører jeg da direkte hen og parkerer ved hende, ruller vinduet ned og får øjenkontakt og smiler :)

Så kommer de over og spørger " do you want anything " ? og så kan du selv forestille dig resten, men det ender som regel med jeg kører derfra med et stort smil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres beskeder :-) Er ikke selv gadepige. Jeg var blot nysgerrig, da jeg kan se de ofte står og vidste ikke så meget om dem. Men kan høre I er flere der er ved en del. Dejligt man kan spørge til råds herinde :) God sommer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrkMimi skrev, for 5 timer siden:

Tak for jeres beskeder :-) Er ikke selv gadepige. Jeg var blot nysgerrig, da jeg kan se de ofte står og vidste ikke så meget om dem. Men kan høre I er flere der er ved en del. Dejligt man kan spørge til råds herinde :) God sommer!

Kan man komme og besøge dig ? Og hvem er du så :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...