TravelBOB 0 Skrevet 13. Juni, 2016 Hej på jer! (Unskyld jeg ikke skriver 100% dansk.. kommer fra Sverige, men arbejder sedan et par år tilbage i Kbh..) Jeg har lige et spörgsmål. Hvilken er den bedste FKK i Tyskland. Jeg har besögt, FKK Artemis i Berlin, Atmos och Harmony i Hamborg og Ocean och Mainhattan i Frankfurt för nogle år siden! Nu planerar jeg en ny rejse denne sommer med bil. Er det värt en ekstra köretur til Frankfurt eller Düsseldorf jmf med att blive i Hamborg? På forhand tak!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 13. Juni, 2016 TravelBOB skrev, for 22 minutter siden: Er det värt en ekstra köretur til Frankfurt eller Düsseldorf jmf med att blive i Hamborg? Hvormange dage har du til rådighed? Er du alene afsted? Mht. hvilken, der er den bedste - så er det jo et spørgsmål om præferencer: nogen foretrækker store klubber, andre små og intime, nogen foretrækker klubber med god mad, de bedste faciliteter, villige og billige piger, de flotteste piger, osv. - tror du er nødt til at beskrive hvad du selv foretrækker og hvad dit budget er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TravelBOB 0 Skrevet 13. Juni, 2016 Tak Jensvinet for din hurtige response! Det er riktigt, jet har nog glemt et par ting i min anmodning! Jeg rejser alene. Jeg kan godt lige en fkk med stort utvalg av smukke piger. Det må meget gerne findes en stor utendörs afdelning med pool. Mad er ikke så viktigt.. det styr ikke mit valg av stede. Budget har jeg heller ikke någon, det får kosta hvad det kostar.. Jeg finder at Harmony er godt, men savner at det ikke finns en pool att relaxa ved. Andra sidan, har Atmos pool och jacuzzi, men stedet er lidt slidt. Mit problem er nok tiden.. jeg har kun 2-3 dagar i alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 14. Juni, 2016 TravelBOB skrev, for 16 timer siden: Tak Jensvinet for din hurtige response! Det er riktigt, jet har nog glemt et par ting i min anmodning! Jeg rejser alene. Jeg kan godt lige en fkk med stort utvalg av smukke piger. Det må meget gerne findes en stor utendörs afdelning med pool. Mad er ikke så viktigt.. det styr ikke mit valg av stede. Budget har jeg heller ikke någon, det får kosta hvad det kostar.. Jeg finder at Harmony er godt, men savner at det ikke finns en pool att relaxa ved. Andra sidan, har Atmos pool och jacuzzi, men stedet er lidt slidt. Mit problem er nok tiden.. jeg har kun 2-3 dagar i alt. Efter min mening så er http://www.fkk-sharks.de pt den bedste klub af alle dem jeg har besøgt. Det er en stor klub, der er over 50 nøgne piger på en stille mandag. Og mange mange flere torsdag-lørdag. Maden er rigtig god. I weekenden kommer der kokke udefra og laver mad. Der udover har klubben en masse faciliteter så som sauna, dampbad, spabad, koldtvands pool og en lille pool inden for. Og så har de en stor have med en udendørs pool til. Der er en masse små huse i haven som man kan benytte i stedet for at gå inden for når man skal med en pige. Eneste minus ved denne klub er at den ligger så langt væk fra Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TravelBOB 0 Skrevet 15. Juni, 2016 Oralis voluptatem skrev, den 14 juni 2016 at 08:27: Efter min mening så er http://www.fkk-sharks.de pt den bedste klub af alle dem jeg har besøgt. Det er en stor klub, der er over 50 nøgne piger på en stille mandag. Og mange mange flere torsdag-lørdag. Maden er rigtig god. I weekenden kommer der kokke udefra og laver mad. Der udover har klubben en masse faciliteter så som sauna, dampbad, spabad, koldtvands pool og en lille pool inden for. Og så har de en stor have med en udendørs pool til. Der er en masse små huse i haven som man kan benytte i stedet for at gå inden for når man skal med en pige. Eneste minus ved denne klub er at den ligger så langt væk fra Danmark. TAK for lead! Jeg har ikke besøgt denne FKK tidligare.. Lyder meget interessant.. Enig med at det ligger så langt væk fra Danmark.. Meget nemmere at nå med en flyvere istedet for med bil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 847 Skrevet 17. Juni, 2016 TravelBOB skrev, den 13/6/2016 at 14:12: Nu planerar jeg en ny rejse denne sommer med bil. Er det värt en ekstra köretur til Frankfurt eller Düsseldorf jmf med att blive i Hamborg? Ja - det kan helt klart anbefales at køre videre end Hamborg. For mig at se er den klub, som har det bedste udvalg af slanke smukke piger, med model-lignende kroppe, som også giver god service FKK Sharks i Darmstadt. Den har overtaget tronen fra FKK World med hensyn til at være min yndlingsklub i Hessen-delstaten. World er desværre faldet af på den. I Nord-Rhein Westfallen (alstå omkring Düsseldorf) er Goldentime faldet lidt af på den - til gengæld er FKK Livingroom god, men det er en ret lille klub, og der er heller ikke nogen pool. Acapulco og Samya er også gode, men de har ikke nogen pool. NRW området er mere et feinsmecker område med mindre klubber, for den erfarne bruger, der gerne vil have lidt mere tid med pigerne pr. euro og som bor der fast og/eller kender klubbernes særtegn, og som har masser af dage til rådighed. Klubberne i Hessen er generelt større og har flere faciliteter - men de ender også næsten altid med at være dyrere pr. dag. Hvis du har 2-3 dage til rådighed så ville jeg tilråde Hessen (i.e. omkring Frankfurt) En plan kunne være Dag 1 Sharks: Dag 2: Sharks eller Oase Dag 3: Gentag den du bedst kunne lide Det er muligt at være 3 dage på Sharks uden at kunne nå at kneppe alle de piger, man synes er lækre/flotte selvom man har taget en 4-5 stykker om dagen!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 21. Juni, 2016 Frej af Asgaard skrev, den 18/6/2016 at 00:59: Acapulco og Samya er også gode, men de har ikke nogen pool. Der er nu pool på Acapulco - og den ligger, så man skal passe på med ikke at falde i den Var jeg alene afsted gad jeg nok ikke køre helt til NRW - nok er priserne mere moderate, men transportomkostninger og -tiden løber også op - og nu du tidligere har været i klubberne i Hamburg, men for år tilbage, ville jeg nok satse på at besøge dem igen - det skulle undre mig om du mødte nogen af de samme piger igen - men du kender forholdene og kan istedet koncentrere dig om at få gode oplevelser. Evt. kunne du jo også lave en nogenlunde rejseplan og høre om der var nogen fra DK, der ville med på en mindre rundtur til et par klubber i NRW + evt. et par sjove flattrates på vejen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TravelBOB 0 Skrevet 28. Juni, 2016 Mange tak for jeres kommentarer og leads! FKK Sharks lyder meget intressant Skal også nu på et møde i Frankfurt ved en gammel kunde så det passer meget fint! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2016 Oralis voluptatem skrev, den 14/06/2016 at 08:27: Efter min mening så er http://www.fkk-sharks.de pt den bedste klub af alle dem jeg har besøgt. Det er en stor klub, der er over 50 nøgne piger på en stille mandag. Og mange mange flere torsdag-lørdag. Maden er rigtig god. I weekenden kommer der kokke udefra og laver mad. Der udover har klubben en masse faciliteter så som sauna, dampbad, spabad, koldtvands pool og en lille pool inden for. Og så har de en stor have med en udendørs pool til. Der er en masse små huse i haven som man kan benytte i stedet for at gå inden for når man skal med en pige. Eneste minus ved denne klub er at den ligger så langt væk fra Danmark. Må jeg tillade mig lige at spørge, mht prisen for at tage baben med på zimmer - er det "næsten" fast takst, lige som i Harmony ?? Og da hvormeget ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 17. Juli, 2016 Ja på fkk klubber er prisen for 30 / 60 min på zimmer fast. På Sharks er der 50 euro pr. 1/2 time. Nogle piger tilbyder ting som anal, cim og cob dette er extre ydelser men normalt er prisen på disse ydelser fast og derfor den samme ved alle pigerne i en klub. Der udover vil nogle piger gerne have extre for ting som tunge kys, fransk til hende, sorte kys mm. Mens andre piger har alle eller nogle af disse ting med i basis pakken uden mere pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 917 Skrevet 31. August, 2016 Om sommeren er Fik Oase et besøg værd synes jeg. Liggestole og fin udendørs poolområde. Indenfor er der et partyområde med kino, musik og røg men der er også et relax område med sofa liggestole indenfor som jeg tager en morfar i efter hygge stunderne Sidst var det 50€ for halv time og 50 ekstra for CIM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg