Hop til indhold

Recommended Posts

Anabell

Hendes veninde Ramona

Det er efterhånden noget tid siden at jeg har skrevet herinde men har fulgt godt med på sidelinjen :)

Denne gang var det den smukke Anabell som blev besøgt. Hun holder (som beskrevet i tidligere anmeldelse) til tæt på Istedgade. 5 minutters gågang fra Dybbølsbro station.

Må sige at jeg har prøvet måske en 30 til 40 gp'er igennem tiden nu men aldrig en med sådan en sex drive og indlevelse.

Er selv 30 og foretrækker unge kvinder på under 35. Hun er 26 meb Hun var dog ikke så stram som på billederne :/ ingen træning der men naturlig spinkel og slank.

Hun fik 1700 for en god time med anal og masser af kys og dirty talk. Hun fik mig til at overskride en grænse eller 2 og hendes dejlige øjne holdt mig Mega hård under den første halve time.

Det skal dog siges at jeg sjældent kommer under sex med en kvinde første gang og det får mig tit til at spørge mig selv hvorfor jeg bruger mine surt tjene penge på denne hobby men dette er årsagen.

Efter en halv time med hende i kontrol og masser af dyb blow måtte jeg overtage og prøve hendes usædvanligt stramme numse af. Hendes Baller er ikke faste og hendes bryster var faktisk skuffende men hun gjorde det hele godt med en fantastisk lyst og nærvære.

Den sidste halve time gik med massage og snak og en smule kys. Hun kysser dejligt.

Hende og hendes veninde tager hjem søndag så lørdag er sidste chance inden september.

Jeg håber på at finde tid og penge til at besøge hendes veninde Remona inden de smutter. Fik set lidt på hende og snakket et par ord med hende (ikke så god til engelsk som anabell) og damn den røveri i et par hot pants så fantastisk ud. Hun virkede ikke lige så smilende så nu må vi se om hun kan levere samme høje standart.

Dennysgerrige86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg har siden min anmeldelse i sidste uge været tilbage hos Anabel og Ramona for en hyggestund mere. Denne gang også med Ramona... Kan varmt anbefales, der kommer en anmeldelse lidt senere.

Godt at hører jeg ikke er den eneste der får udfordret sine grænser hos Anabel. Den passion hun går til det gør sgu nok at jeg vil blive ved med at vende tilbage - at hendes veninder er ret sprøde gør det kun bedere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Theprince

Ja for satan hende Ramona er dejlig sprød ud!

Hendes røv er det eneste jeg skal bruge for at komme når jeg tager en pige som hende bagfra..

Bare tanken om at vågne op til sådan en røv hver dag, hvilket liv haha. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Theprince
kortehansen skrev, den 6/13/2016 at 14:54:

Ja, jeg har siden min anmeldelse i sidste uge været tilbage hos Anabel og Ramona for en hyggestund mere. Denne gang også med Ramona... Kan varmt anbefales, der kommer en anmeldelse lidt senere.

Godt at hører jeg ikke er den eneste der får udfordret sine grænser hos Anabel. Den passion hun går til det gør sgu nok at jeg vil blive ved med at vende tilbage - at hendes veninder er ret sprøde gør det kun bedere.

Hvorfor vente? Den skal vel skrives mens den sidder frisk i hukommelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Theprince skrev, for 35 minutter siden:

Hvorfor vente? Den skal vel skrives mens den sidder frisk i hukommelsen?

Den blev skam skrevet i mandags, men syntes den skulle have sin egen tråd, hvor Ramona var med i overskriften.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/58164-luxus-babes-anabel-ramona/

Var også en gang hos Ramona alene, men det kommer der ikke en anmeldelse af. Det var rigtigt godt, men jo mere jeg skriver om de to tøser, jo mere liderlig bliver jeg og jo mere fare er der for at jeg render ned til hæveautomaten og budgettet er forlængst overskredet.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
kortehansen skrev, for 6 timer siden:

men jo mere jeg skriver om de to tøser, jo mere liderlig bliver jeg og jo mere fare er der for at jeg render ned til hæveautomaten og budgettet er forlængst overskredet.

Den kender vi andre desværre også alt for godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...