Hop til indhold

Recommended Posts

Var i sidste uge til en rigtig dejlig tantra-massage !  :-P Stedet er er privat/diskret på Amager . Sød og pæn er Trine , og dejlig nem at være sammen med. Hvis man er til en god hård og grundig massage med rigelig varm olie , så er hun damen man skal besøge. :-D I tantra sker der det , som der skal ske i mellem massør og klient , og det skete også her. God tid var der også, og det var mig der måtte sige pænt tak og farvel, da jeg skulle afsted.  :-( Mvh. Smørhulsbarnet.     http://trinestantra.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

lyder lækkert, og var prisen som på hendes hjemmeside 2000 og tog det 2 timer ??.....  så håber jeg du fik hele pakken med....

Mange hilsner 

Hanen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv været på besøg hos Trine for ca en uge siden og det var som @smørhulsbarnet beskriver..

Prisen er 2k, og jeg var der vist lidt over 2timer.

Man får det Trine skriver på sin hjemmeside, så hvis du med det mener 'hele paken' ja så får du det, hvis du derimod snakker om samme type 'pakker' man kan få hos en GP så er det nok ikke Trine du skal besøge.

Jeg havde ihvertifald nogle dejlige timer i selskab med en dejlig kvinde!

Goz

Del dette indlæg

Link til indlæg
goz skrev, for 5 timer siden:

Jeg har selv været på besøg hos Trine for ca en uge siden og det var som @smørhulsbarnet beskriver..

Prisen er 2k, og jeg var der vist lidt over 2timer.

Man får det Trine skriver på sin hjemmeside, så hvis du med det mener 'hele paken' ja så får du det, hvis du derimod snakker om samme type 'pakker' man kan få hos en GP så er det nok ikke Trine du skal besøge.

Jeg havde ihvertifald nogle dejlige timer i selskab med en dejlig kvinde!

Goz

Lige præcis! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 13/6/2016 at 13:07:

Var i sidste uge til en rigtig dejlig tantra-massage !  :-P Stedet er er privat/diskret på Amager . Sød og pæn er Trine , og dejlig nem at være sammen med. Hvis man er til en god hård og grundig massage med rigelig varm olie , så er hun damen man skal besøge. :-D I tantra sker der det , som der skal ske i mellem massør og klient , og det skete også her. God tid var der også, og det var mig der måtte sige pænt tak og farvel, da jeg skulle afsted.  :-( Mvh. Smørhulsbarnet.     http://trinestantra.dk 

For os der er lidt tungnemme: hvad skete/sker der hos hende? Kan du uddybe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...