Hop til indhold
saccy

mit besøg ved Madam Anni i Odense

Recommended Posts

saccy skrev, den 13/6/2016 at 11:00:

Jeg besøgte Madam Anni og hendes hjælper Christian en aften. Jeg havde lidt problemer med at finde en parkerings plads, og jeg startede ud med at blive lidt nervøs for at komme for sent, alle ved jo godt at der kommer en straf for at komme for sent :)

 

Nå men jeg fandt da en parkerings plads og kom os lige ind af døren da klokken slog 19.

 

Man kommer ind i et stort offentligt rum hvor du venter til der bliver åbnet op, jeg kunne forstille mig at der nogen gange skete nogen sjove ting ude i det rum ;)

 

Da døren bliver åbnet op ser jeg en utrolig lækker dame, jeg finder ud af at det er Christina, shit en omgang! Udstyret i lækker læder outfit, jeg ville ønske jeg kunne tag hende med hjem med det samme!

 

Jeg bliver tilbudt en cola og vi sidder og snakker lidt, så kommer Madam Anni ned af trappen, ov! En dejlig domina!

 

Vi drikker lidt vin/sodavand og snakker om hvad der skal ske, hvad der sker vil jeg bare lige nævne med korte ord, men jeg kan fortælle at der kom en anden slave ind på et tidspunkt, og der blev slikket pik på ham som jeg aldrig har suttet før.

 

Jeg fik os strøm i patterne, i røven og ind/ned i pikken. jeg fik buttplugs i røven, jeg fik suttet pik, og jeg blev til tider henstillet for mig selv 3-4 gange, den ene gang noget der trak i min nosser og pik mens jeg var bundet til en stol/kors, den anden gang var i en gynækolog stol med strøm i røven, og den sidste gang var på en seng hvor jeg blev bundet fast på ryggen, det var os der aften blev afsluttet, Christina kom flere gange og suttede mig, kneppede mig og tvang mig til forskellige ting. Til sidst sagde hun at jeg skulle komme, alt mens hun spillede pik på mig, jeg kom i en kæmpe ladning. Det er lang tid siden jeg er kommet så kraftigt en orgasme. Det hele blev så afsluttet med bad, sodavand og en dejlig snak.

 

 

 

Billederne viser lidt af hvad der skete :)

 

thumbnail_IMG_0099.jpg

thumbnail_IMG_0101.jpg

det ser frækt ud men gjorde det ikke pisse ondt bagefter når du  skullepisse resten af dagn det er min erfaring slikkede du de 2 dominaer eller var det en  domina og en slavpige eller asisistent ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det sviger lidt men ellers er det OK, det er faktisk dejligt at blive kneppet inde i ens pik, det er virkelig underligt men på en go måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...