Hop til indhold

Ferie med ungerne

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer brødre/søstre 

står overfor snarligt 2 ugers ferie med min knægt på 14 og datter på 9 - regner med at vi skal have en lille deljilig afbudsrejse - men ved sgu ikke hvorhen ? - nogle gode erfaringer eller anbefalinger:-P

sidst i uge 30 skal far have voksenferie - høhø :-D

Skrevet

Mallorca, Alcudia, er også et dejligt og børnevenligt sted med gode resorts.

Skrevet
Cagetheelephant skrev, for 13 minutter siden:

Tyrkiet med all inclusive, klart det mest børnevenlige. Vælg gerne et sted væk fra Alanya/Antalya 

Ja, tag da endelig på ferie sammen med Erdogan og konsorter, det må da give en god smag i munden.

Der er et begreb, der hedder at "stemme med pengepungen".

Skrevet

Grækenland kan jeg kun anbefale. Har været på 3 forskellige øer, alle skønne. Grækerne er et dejligt folkefærd.

Der går du næppe helt galt. God tur!

Skrevet

Bornholm. Hvis du ikke har været der, så skynd dig af sted. Og har du været så glæd dig til at vende tilbage. God ferie!

Skrevet
Onslow skrev, den 12/6/2016 at 21:44:

Ja, tag da endelig på ferie sammen med Erdogan og konsorter, det må da give en god smag i munden.

Hvor mener du da at Vikingekongen kan være bekendt at tage hen?

Skrevet
Onslow skrev, den 12. juni 2016 at 21:44:

Erdogan og kønsvorter? Fin kombi :-D

Skrevet
Citat

På Tenerif findes der et swingerhotel La Mirages til voksen ferien

Skrevet
Midtj skrev, den ‎15‎-‎06‎-‎2016 at 01:25:

Hvor mener du da at Vikingekongen kan være bekendt at tage hen?

Det undrer mig, at du, trods de minimale forskelligheder i vores verdensopfattelser, til stadighed gider at køre den linje.

Skrevet
Onslow skrev, 1 time siden:

Det undrer mig, at du, trods de minimale forskelligheder i vores verdensopfattelser, til stadighed gider at køre den linje.

Shit, du giver mig et dårligt skudsmål. Men en af de minimale forskelle er måske, at jeg har hørt Tyrkiet er en sekulær stat.

Men Lad os ligge ideologierne på hylden, og hjælpe vikingen med at finde en feriedestination, som er Tryg, billig, børnevenlig og interessant.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.