Vikingekongen 130 Skrevet 12. Juni, 2016 Hej med jer brødre/søstre står overfor snarligt 2 ugers ferie med min knægt på 14 og datter på 9 - regner med at vi skal have en lille deljilig afbudsrejse - men ved sgu ikke hvorhen ? - nogle gode erfaringer eller anbefalinger sidst i uge 30 skal far have voksenferie - høhø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 12. Juni, 2016 Mallorca, Alcudia, er også et dejligt og børnevenligt sted med gode resorts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 12. Juni, 2016 Cagetheelephant skrev, for 13 minutter siden: Tyrkiet med all inclusive, klart det mest børnevenlige. Vælg gerne et sted væk fra Alanya/Antalya Ja, tag da endelig på ferie sammen med Erdogan og konsorter, det må da give en god smag i munden. Der er et begreb, der hedder at "stemme med pengepungen". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 12. Juni, 2016 Er ikke Så tændt på Tyrkiet - Grækenland ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 12. Juni, 2016 Grækenland kan jeg kun anbefale. Har været på 3 forskellige øer, alle skønne. Grækerne er et dejligt folkefærd. Der går du næppe helt galt. God tur! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 12. Juni, 2016 Bornholm. Hvis du ikke har været der, så skynd dig af sted. Og har du været så glæd dig til at vende tilbage. God ferie! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 14. Juni, 2016 Onslow skrev, den 12/6/2016 at 21:44: Ja, tag da endelig på ferie sammen med Erdogan og konsorter, det må da give en god smag i munden. Der er et begreb, der hedder at "stemme med pengepungen". Hvor mener du da at Vikingekongen kan være bekendt at tage hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MackBack 32 Skrevet 15. Juni, 2016 Onslow skrev, den 12. juni 2016 at 21:44: Ja, tag da endelig på ferie sammen med Erdogan og konsorter, det må da give en god smag i munden. Der er et begreb, der hedder at "stemme med pengepungen". Erdogan og kønsvorter? Fin kombi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 16. Juni, 2016 Citat På Tenerif findes der et swingerhotel La Mirages til voksen ferien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 16. Juni, 2016 Midtj skrev, den 15-06-2016 at 01:25: Hvor mener du da at Vikingekongen kan være bekendt at tage hen? Det undrer mig, at du, trods de minimale forskelligheder i vores verdensopfattelser, til stadighed gider at køre den linje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 16. Juni, 2016 Onslow skrev, 1 time siden: Det undrer mig, at du, trods de minimale forskelligheder i vores verdensopfattelser, til stadighed gider at køre den linje. Shit, du giver mig et dårligt skudsmål. Men en af de minimale forskelle er måske, at jeg har hørt Tyrkiet er en sekulær stat. Men Lad os ligge ideologierne på hylden, og hjælpe vikingen med at finde en feriedestination, som er Tryg, billig, børnevenlig og interessant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 13. August, 2016 Det blev Rhodos - og det var perfekt - det bliver Grækenland igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg