Guest Nyder Skrevet 12. Juni, 2016 Nogen der har været her fornyeligt ? Syntes kun jeg kan finde ældre anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystig1 53 Skrevet 12. Juni, 2016 Besøgte hende lørdag og fik en god behandling som sædvanlig.Hun er omkring 40 år ,sød og imødekommende,og giver god sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 13. Juni, 2016 Helt enig katja er sød og nem st snakke med og gør næsten sæt for du skal få en god oplevelse, gode priser, pæne og rene omgivelser, og meget diskret.vil til enhver tid besøge hende frem for mange af de andre tilbud i området.. mvh El Pipo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nyder Skrevet 16. Juni, 2016 El Pipo Gigante skrev, den 13. juni 2016 at 12:55: Helt enig katja er sød og nem st snakke med og gør næsten sæt for du skal få en god oplevelse, gode priser, pæne og rene omgivelser, og meget diskret.vil til enhver tid besøge hende frem for mange af de andre tilbud i området.. mvh El Pipo Hvad er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 16. Juni, 2016 30 min uden kys og med gummi 800kr 30 min uden kys og blow uden gummi 1000kr 30 min bliver de fleste gange til en 40-45 min mvh El Pipo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ham 10 Skrevet 24. August, 2016 Er hun stadig en slank pige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 24. August, 2016 ham skrev, for 4 timer siden: Er hun stadig en slank pige ? Nej Hun har taget nogle kilo på i forbindelse med, at hun er stoppet med at ryge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. August, 2016 deralte skrev, for 19 timer siden: Nej Hun har taget nogle kilo på i forbindelse med, at hun er stoppet med at ryge. Hun er dejlig nok, og tænker heller ikke det gør noget med lidt ekstra kilo, har besøgt hende for et par år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 26. August, 2016 http://side6.dk/resultatside/?q=katja1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg