Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev Dinag besøgt vil gerne takke forum her, normalt havde jeg nok aldrig overvejet hende da jeg er til helt slanke piger med store bryster og 70 kg er ikke slank i mine øjne men jeg tog fejl.

Men ansporet af EG bestilte jeg en halv time og havde et ønske om lidt sekretæragtig påklædning,  ankommer til tiden og sendte SMS,  Dina var 10 min forsinket, det startede sgu  ikke for godt. 10 minutter senere skrev hun at hun var klar, ud af bilen og afsted!

Døren blev åbnet af noget af det mest sexede jeg nogen sinde har set høj som bare fanden i  høje hæle, nedringet som jeg kan lide det, med et par kæmpe bryster Dina beklagede hun ikke havde det rigtige outfit,  men pyt, hun var bare lækker. En helt nedringet bluseog et par lange bukser og højhælet sko

Et hurtigt bad og ind til den skønne . Dina holder sig ikke tilbage og snart havde hun gang i noget af det bedste superfransk jeg nogensinde har fået

Jeg må indrømme hun kom bag på mig, jeg kunne  kun holde  til det franske og var nødt til at afslutte over Dinas kønne ansigt 

Jeg skal helt sikkert besøge hende næste gang hun  er i området,men næste gang skal Dina også have noget ud af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...