Hop til indhold
Guest Dondisco

Besøg hos mig?-i kalundborg

Recommended Posts

Guest Dondisco

Hej. Nu har jeg snakket med et par gper men ingen der er villig til at komme til mig i Kalundborg :-(. Nogle med lidt mere insight end mig der kan peje mig i den rigtige retning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at starte lokalt? Engang var der da piger på Slagelsevej Pauline eller sådan noget. Har også hørt, at der er en ok thaimassage på gågaden, hvor du kan få fuldt smæk. Ellers snup en tur til Holbæk eller Slagelse. Der sgu nok ingen piger, der gider kører helt til Kalundborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dondisco skrev, 1 time siden:

Hej. Nu har jeg snakket med et par gper men ingen der er villig til at komme til mig i Kalundborg :-(. Nogle med lidt mere insight end mig der kan peje mig i den rigtige retning?

Morsomt at vi dagligt hører at Kalundborg er i rivende udvikling pga Novo og Symbiosen m.fl - og så er I "underudviklet" mht piger....

Jeg havde min egen SugarBabe med da jeg sexede på Røsnæs i sidste uge.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dondisco
legesyg skrev, for 1 time siden:

Morsomt at vi dagligt hører at Kalundborg er i rivende udvikling pga Novo og Symbiosen m.fl - og så er I "underudviklet" mht piger....

Jeg havde min egen SugarBabe med da jeg sexede på Røsnæs i sidste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dondisco
Dondisco skrev, Lige nu:
legesyg skrev, for 1 time siden:

Jeg havde min egen SugarBabe med da jeg sexede på Røsnæs i sidste 

Du har squ fat i noget. Selvom man er villig til at betale for god sex. Er der ikk engang noget :-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nyder det

Du kunne jo prøve at kontakte Lise   (en duft af østen)    ved hun ofte tager turen til Kalundborg  

sød pige der kan li set hun gør    dansk asiat  

ps hun er rigtig dejlig at være sammen med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MaxBax skrev, den 12. juni 2016 at 19:15:

Hvad med at starte lokalt? Engang var der da piger på Slagelsevej Pauline eller sådan noget. Har også hørt, at der er en ok thaimassage på gågaden, hvor du kan få fuldt smæk. Ellers snup en tur til Holbæk eller Slagelse. Der sgu nok ingen piger, der gider kører helt til Kalundborg

Thaimassagen i gågaden er ringe, dyr og uinteressant. Paulina er ikke i Kalundborg mere.. Efter en søgen på div sider, ser det ud til st der ikke er nogen GP'er i denne aktive by. 

Hermed en opfordring til div GP, om at lægge vejen forbi :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underligt. Der er sgu da ellers både søfolk, der af-/påmønstrer i Kalundborg oven masse håndværkere der hyres ind til Novo og de andre virksomheder i byen. Skulle tro der var en fin indtjeningsmulighed i det vestsjællandske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv lige været i Kalundborg selvom jeg normalt holder mig inde for Københavns Bygrænse.

En fin by.

Kan da ikke forstå hvorfor der ikke er nogle søde piger der...??

Der var i hvertfald mange, mange smukke brunetter og lyshårede (landlige) smilende unge piger (+18år) på vej med toget og det var ikke alle der stod af mod Roskilde Festivalen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dondisco
ppd skrev, den 1/7/2016 at 20:10:

Jeg har selv lige været i Kalundborg selvom jeg normalt holder mig inde for Københavns Bygrænse.

En fin by.

Kan da ikke forstå hvorfor der ikke er nogle søde piger der...??

Der var i hvertfald mange, mange smukke brunetter og lyshårede (landlige) smilende unge piger (+18år) på vej med toget og det var ikke alle der stod af mod Roskilde Festivalen...

der er skam også masser af søde og villige piger. men ved ikk hvorfor men jeg kan bare ikk få tanken ud af hovedet. det med det er sådan lidt "ulovligt". og tror squ ikke gym pigen på 19 bliver skide begejstret for jeg stikker hende 1000kr fordi jeg har en lille fetish xD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...