Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=sugarbabesugar fik en aftale i dag, der står en pige på stationen optaget af sin mobil og 1 min før får jeg en besked at hun desværre må aflyst hendes søster er kommet på hospitalet er ivrig efter at få mit tlf nummer men jeg har heldigvis ikke givet det til hend hun laver bare fis og vil se om nogle gider møde op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 12. Juni, 2016 Jeg snakker med hende nu og hun vil rigtig godt lave en aftale idag med nogle, men du er useriøs eller hvad ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 The_Man skrev, 1 time siden: Jeg snakker med hende nu og hun vil rigtig godt lave en aftale idag med nogle, men du er useriøs eller hvad ? GGG - spørg hende hvordan det går med søsteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 (edited) lol hun er bare til at narre folk og hun snakker med alle , og så møder hun ikke op men kommer og ser hvem det dukker up en pige som keder sig bare skal møde mig på Kokkedal station 1904 griner hvornår skal du møde hende Redigeret 13. Juni, 2016 af Internalizer Redigeret alderoplysninger væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 legesyg, at møde op og få en besked om en søster som er syg 8 min før man skal mødes kors men ja skal spørge til søsteren ) den var god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 sorry det var til the man ikke legesyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 hendes søster havde fået det værre nej hun mødte ikke op , var nede og købe en is meeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 nu bliver det sjovt hun er i krise med søsteren men vil mødes i morgen ja det er nok dt første man tænker på copy paster lige Fra: sugarbabesugar , Modtaget: 12.06.2016 19:22Du åbnede: 19:23 Jeg sidder på hospitalet stadig, hun er i en kritisk tilstand, så må desværre aflyse... Men hvad med i morgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 12. Juni, 2016 Hun siger nu at lægerne har fuldt styr på det med hendes søster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2016 the man ja og at hvis jeg overfører penge i forvejen så er der ingen grænser , og jeg mener ingen , hvad jeg må i morgen men hendes lille hund er syg og det er sidste dag hun må betale dyrlægeregningen, underlig dyrlæge med sidste betaling en søndag men sådan er livet jo så forskelligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 13. Juni, 2016 Lyder som en Scammer ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2016 ja præcist t bone give that dog a bone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Truckeren81 3 Skrevet 14. Juni, 2016 nu må jeg altså lige sige at jeg har mødets med hende og der var da ikke nogen problemer!!! på et eller andet plan syntes jeg at det er de samme der har problemer hver gang med aftalerne her inde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juni, 2016 det tror jeg ikke på simpelthen det tlf nummer hun opgav mig var til en ældre kvinde i Hillerød ) og de forklaringer hun kom med var vildt langt ude i fantasien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Truckeren81 3 Skrevet 14. Juni, 2016 det kan godt være at det er sådan for dig psv!!! men hende jeg mødte var altså den pige der er på billedet på sd SÅ TRO DET ELLER LAD VÆR!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg