Hop til indhold

Recommended Posts

Min oplevelse med Dalya startede med en gang frække sms et par dage efter en gang Telefonsex, blev totalt tændt af hendes frække sexede stemme og ikke mindst alt det frække hun/vi fik sagt i røret, det gjorde at jeg blev nød til at opleve hende Live.

Fik bestilt en tid og dagen kom da jeg fik besøgt Dalya, Jeg blev modtaget i døren af en sød smilende smuk kvinde, jeg  bestilte 1 times massage med svensk og Spansk afslutning, hun bad mig lægge tøjet og lægge mig på briksen,  jeg tog tøjet af og ventede på hun skulle komme tilbage til rummet 2 min efter var hun klar :-) hun gik i gang med min ryg og jeg må sige hun har forstand på massage og ikke mindst af sørge for at pirre min røv nosser og min allerede stive pik, efter en god og også meget pirrende massage af bagsiden skulle jeg endelig vende mig om, hun fortsatte hvor hun slap, min forside fik samme tur som bagsiden med meget pirrende indslag både med svensk og spansk, vi sluttede af med en fantastisk gang spansk og det vare ikke længe inden jeg sprøjtede mellem hendes store flotte bryster   wow en oplevelse, bliver bestemt ikke sidste gang jeg skal nyde hendes søde frække selskab ;.) måske jeg næste gang skal opleve en af de andre ting hun har på programmet :-)

http://massageplus.dk/showad/296

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
minitulle2 skrev, den 16/6/2016 at 09:47:

Det er måske et model billede, men ligner nu meget godt :)

Hun skriver jo faktisk at det et modelfoto. 

Men enig - de ligner hende godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
hafnhaf skrev, for 37 minutter siden:

Hvordan er hygieejnen?

Jeg lurer på om hun skal være min første erfaring, men jeg er helt vildt bekymret for sygdomme... 

Er du gal - hygiejnen er i verdensklasse hos Dalya. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...