Hop til indhold

Recommended Posts

sad og lurede på anoncer og faldt over denne her https://annoncelight.dk/showad/207524

skrev lidt frem og tilbage med hende og aftalte en time med det hele så tog spændt afsted.

ankom til et privat sted og blev modtaget af Qplus som så ud lige som hendes billeder så ingen snyd det

blev budt inden få af en lidt genert pige vi fik klaret afregningen og hun startede men at sætte sig på hug og tage min pik i munde vilke hun gjorde til ug 5 min og jeg sprøjtede hendes mund så fuld af det løb ned af hagen og hun slugte hver en dråbe og der der ik kom i munden blev samlet op med fingerne som der efter blev slikket rene.

måtte der efter lige have 5 min til at sunde mig i enden jeg var klar igen.

hun er en sand amartør og ikke en pro men man kan virkelig mærke at hun selv nyder det og tænder på at lege.

hun nåede at få et stor sprøjteorgasme inden jeg kneppede hende vilke hun også nød specielt da jeg tog hårdt fat og kneppede hende hårdt bag fra

hun kom igen imens og pressede røven mod mig da jeg kom så hun rigtig kunne mærke mig.

det er IKKE sidste gang jeg har været forbi der

hun kan kun anbefales

kunne skrive meget mere men I skal sku opleve hende

qplus.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinkyman

Det ser saftigt ud og hun er tilbage på annoncelight. Dog relativt svært at få en aftale i hus, idet hun annoncerer samme dag, som der åbnes op til spas :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...