Hop til indhold

Recommended Posts

Var forleden på besøg hos Taksina massage på Amager, de har fået ny ejer, så tror egentligt de kalder sig Tasisa.

Fik en middelmådig thai-olie massage til 400 kr, tør slet ikke tænke på hvordan den til 300 kr er;-)

"Pigen" var for en gang skyld ældre end mig, men det højnede desvære ikke kvaliteten.

Men ellers var hun sød og snaksalig og en time var hele 47 minutter ;-)

Tror ikke det bliver gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt Taksina 2 gange.. Første gang kom jeg uanmeldt i annonceret åbningstid, og der var lukket. 

2. gang havde jeg bestilt tid, men en meget moden dame stak hovedet ud og sagde hun var optaget.. 

3. gang kommer aldrig til at ske..

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Taksina i sidste uge med min kæreste. Vi fik begge en blød 300 kr. massgage og den var vi glad for.

Taksina har dobbeltrum så man kan nyde massagen sammen hvis det er det man vil. Vi kommer begge igen og jeg har da også tænk mig at aflægge stedet et besøg alene. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg i denne uge og blev ikke skuffet.

Tog en oliemassage, som var rigtig behagelig. Lå flere gange med lidt halvfed på. Da vi nærmede os en time spurgte hun pænt, om kammeraten også skulle have lidt massage. Selvfølgelig skulle den det.

Hun gav et langt og stille håndjob som er noget af det bedste, jeg har fået. Måtte også pille på hende imens, men kun uden på tøjet.

Det var en meget sød og behagelig pige på ca. 30 år som kunne sit kram.

Har I lidt penge i overskud, er det ikke nogen dårlig idé at bruge en time hos Taksina. 300 + 300 kr. var indsatsen.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amager drengen skrev, den ‎14‎-‎06‎-‎2016 at 17:49:

Jeg har været på besøg i denne uge og blev ikke skuffet.

Tog en oliemassage, som var rigtig behagelig. Lå flere gange med lidt halvfed på. Da vi nærmede os en time spurgte hun pænt, om kammeraten også skulle have lidt massage. Selvfølgelig skulle den det.

Hun gav et langt og stille håndjob som er noget af det bedste, jeg har fået. Måtte også pille på hende imens, men kun uden på tøjet.

Det var en meget sød og behagelig pige på ca. 30 år som kunne sit kram.

Har I lidt penge i overskud, er det ikke nogen dårlig idé at bruge en time hos Taksina. 300 + 300 kr. var indsatsen.

God fornøjelse

første indlæg og så bliver der taget til genmæle.... Ja hvorfor ikke.

Selvom jeg dog stadig er skeptisk

 

bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, stedet har da i den grad ændret status, siden sidst jeg for længe siden var forbi her.

Men ikke så attraktive massører syntes jeg.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...