Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
AlfaN skrev, for 45 minutter siden:

Er hun på billederne?

Nej desværre....hun ansigt er ret almindeligt, men hun har en rigtig lækker krop...Meget naturlig...B-size tits..stram lille pakke

Skrevet
Skrevet
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har kendskab til ovenstående?

Hej AlfaN, ( med risiko for at gentage mig selv ;-)det er min erfaring, at hvis man et par gange eller lidt mere, kommer samme sted, rimeligt ny-vasket og ædru, er de ting du efter spørger muligt de fleste steder de tilbyder extra. Men som altid, alt andet lige i thaiverden, handler det om sympati;-)

Det at du spørger på den måde, gør at jeg formoder du mener, steder der ikke reklamere med ydelsen:-)

Skrevet
  • Author
stener skrev, for 9 timer siden:

Hej AlfaN, ( med risiko for at gentage mig selv ;-)det er min erfaring, at hvis man et par gange eller lidt mere, kommer samme sted, rimeligt ny-vasket og ædru, er de ting du efter spørger muligt de fleste steder de tilbyder extra. Men som altid, alt andet lige i thaiverden, handler det om sympati;-)

Det at du spørger på den måde, gør at jeg formoder du mener, steder der ikke reklamere med ydelsen:-)

Nej ik nødvendigvis derfor. Syntes bare ik jeg var stødt på steder de tilbød det. 

Skrevet

Google kinesisk pige i Rødovre

der skulle det være på menuen for en plovmand :shock:

Skrevet
  • Author
butterfly skrev, for 2 minutter siden:

Google kinesisk pige i Rødovre

der skulle det være på menuen for en plovmand :shock:

Been there :-)

Skrevet

Men Thai ja....

hvis kemien er der og hvis man har kommet der mange gange så er alt muligt

der skulle vidst være flere tråde om dette emne her på siden

det er bare at prøve de steder, vil ikke nævne stederne, da det igen er et spørgsmål om kemien

men good luck min ven ;-)

Skrevet
Beelzeb8b skrev, for 11 timer siden:

- er hun ikke anmeldt som Rose?

Jo!

Der står også Rose som overskrift i den annonce, som der linkes til ovenfor.

Skrevet

Kan kun tilslutte mig anmeldelsen af Joy hun er superlækker, og meget ydende.. Der er kommet en ny pige på stedet er der nogen der har prøvet hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.