Hop til indhold
Kinky

Totomi DaisyClub ny anmeldelse.

Recommended Posts

Besøgte Totomi i dag omkring frokost Jeg havde en dejlig halv time sammen med hende, hun er en kær størrelse og jeg nød hendes lille velformede krop. Desværre kan man ikke tale med hende, men med lidt humor og fagter går det fint da hun er sød og i godt humør. Jeg fik helt klart hvad jeg kom for...hyggesex og kæl. Jeg er tudsegammel, men Totomi klarede fint at lade som om hun kunne lide at være sammen med mig....stor ros til hende for det må være svært for så ung en pige.

Jeg ville bestemt gerne gentage besøget. Jeg er stor fan af DaisyClub da jeg synes at der er styr på tingene og ordnede forhold, jeg håber bare at de søde piger bliver belønnet rigeligt for deres indsats og at alle indtægter ikke går til bordellet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Kinky skrev, for 18 minutter siden:

Besøgte Totomi i dag omkring frokost Jeg havde en dejlig halv time sammen med hende, hun er en kær størrelse og jeg nød hendes lille velformede krop. Desværre kan man ikke tale med hende, men med lidt humor og fagter går det fint da hun er sød og i godt humør. Jeg fik helt klart hvad jeg kom for...hyggesex og kæl. Jeg er tudsegammel, men Totomi klarede fint at lade som om hun kunne lide at være sammen med mig....stor ros til hende for det må være svært for så ung en pige.

Jeg ville bestemt gerne gentage besøget. Jeg er stor fan af DaisyClub da jeg synes at der er styr på tingene og ordnede forhold, jeg håber bare at de søde piger bliver belønnet rigeligt for deres indsats og at alle indtægter ikke går til bordellet.

Jeg har også kun haft dejlige oplevelser i DaisyClub  -  jeg bilder mig ind at pigerne kan ikke være så glade hvis ikke det er fordi at de bliver behandlet fair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at du har ret. Under alle omstændigheder prøver jeg at behandle pigerne rigtig godt så de i det mindste ikke får en dårlig oplevelse med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...