Hop til indhold
Dustman

GANGBANG Hadsten 15 juni

Recommended Posts

Hey Gutter se lige den her på annoncelight

https://annoncelight.dk/showad/209230

Det er lige i min baghave...den hopper jeg dælme med på .) - andre der er med ?

i går glip af noget lækkert...jeg kan kende billedet...det er en SD jeg har kneppet flere gang...hun er en sprød, fræk lille sag :) der normalt ligger i 3000 kr. pris klassen for et møde .)

Og nej jeg oplyser ikke bruger navn :) ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun skriver at "Ps billederne er fra den 5 juni og måske der kommer flere .)"

Hvordan kan I genkende billedet hvis den er kun 5 dage gammelt? Eller er det ikke fra Juni dette år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

My bad mester.

det er ikke billedet jeg genkender men pigen og kroppen på billedet jeg genkender. og skrev med tøsen i går..og jeg havde ret ;) det er den SD jeg har kneppet og hun er. Sprød.

tror ikke du har set en annonce for denne pige Trine...hun skriver til mig at hun bruger en ven til og fixe alt og han har tidligere lavet et bang ....måske derfor du syntes det ligner.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps

Det var super. jeg kommer til en motel ind på et værelse - I hjørnet i en lænestol sidder en lille lyshåret pige - alderen passer meget godt- hun er i klædt en lang strikket slå om kjole og ser mere søde ude..da vi alle er kommet giver vennen lige en kort introduktion til hvad vi må og specielt hvad vi ikke må. -super..vi bliver alle lige sendt ud og vask os. nice. Tøsen rejser sig og vi begynder at klæde af og hold nu kæft hun er lækker. Tøsen går bare i gang og der er knald på lige fra start Hun sutter os alle på skift - de to første kommer efter 10 minutter så hun er god og helt naturlig - virkelig en naboens datter :). Der bliver pause til de to hurtige kale og vi andre kommer til hun servicer os alle på bedste og de frækkeste måder. Tøsen bliver taget både bagfra, forfra, stående, siddende, liggende. hun ridder ovenpå og det er bare lækkert vi må komme hvor vi vil ...det er frækt ....mit bedst GB til dato ....har givet mine kontakt infoer til tøsen da hun nok vil lave et igen. - og JA jeg skal med igen,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker jeg forkert?Vi var kun 2 til dette gb, da de andre ikke var dukket op, men ellers dejlig pige, men hvor du har fået resten fra, ja det ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mester jeg var til bang fra kl (1230- 1430) og ja hun havde haft to fyrer tidligere fra kl 10-12 ...så det er der jeg har det fra :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...