Hop til indhold
Guest Dondisco

Er jeg for ung?

Recommended Posts

Guest Dondisco

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.. ikke fordi jeg ikke kan få andre steder overhovedet. Mere fordi tanken tænder mig, og hun helt sikkert kan lære mig et par tricks. Men vil så høre om min alder på de 21 kan gå hen og blive et problem eller? :-) og har i en der kan andbefales til en helt grøn fætter som mig? :-) go dag derude!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sålænge man er over 18 så er der vel intet problem.

God kamp! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Dondisco skrev, 1 time siden:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.. ikke fordi jeg ikke kan få andre steder overhovedet. Mere fordi tanken tænder mig, og hun helt sikkert kan lære mig et par tricks. Men vil så høre om min alder på de 21 kan gå hen og blive et problem eller? :-) og har i en der kan andbefales til en helt grøn fætter som mig? :-) go dag derude!!

Selvfølgelig kan du lære noget hos en prof pige, men i løbet af tiden kan du også få dine erfaringer hos jævnaldrende kærester, og det er nok det klogeste, du kan gøre, så jeg vil anbefale dig at vente og se tiden an.

Hvis du absolut vil besøge et prostitueret pige så fortæl hende din baggrund/historie, så hun kan hjælpe dig på vej. Men husk at de kr 1,000 eller kr 2,000 nok kan brugers meget bedre.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale nogen, men jeg vil anbefale, at du evt. skal finde en i slutningen af 20'erne hvis du absolut ikke vil holde gulerødderne hos dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er 100 procent afklaret med dig selv, så er der næppe de helt store problemer med din alder. Nogle starter lidt for tidligt, og andre starter senere, når de har lidt mere livserfaring. Hvis du ikke bliver ødelagt af det, så kan du jo sagtens kaste dig ud i det.  Mht. at søge anbefalinger, så er det nok en god idé at få med, hvor I landet, du søger oplevelser med købesex.

Det er ikke alle piger, der kan lære en tricks, og det er heller ikke alle, der er lige ordentlige i det her game. Derfor kan det være en god idé ikke bare at finde en helt tilfældig, som du tropper op hos for at finde ud af, at hun pludselig ser 20 år ældre ud end på billederne, som du just har kigget på. Du kan også risikere gennemmekaniske piger, der stort set bare vil rulle dig for dine penge. 

1. Læs anmeldelser igennem herinde og find en pige, som giver folk gode oplevelser. 2. Kontakt pigen og lad hende vide, hvad du går efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondisco skrev, for 3 timer siden:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.. ikke fordi jeg ikke kan få andre steder overhovedet. Mere fordi tanken tænder mig, og hun helt sikkert kan lære mig et par tricks. Men vil så høre om min alder på de 21 kan gå hen og blive et problem eller? :-) og har i en der kan andbefales til en helt grøn fætter som mig? :-) go dag derude!!

Pas på med at tro hun kan lære dig noget. En handel består her som alle andre steder i at to partere med modstridende agendaer mødes hvor de begge får og giver noget. Her vil pigen gerne have dine penge og dine fremtidige besøg. til gengæld vil hun forsøge at bilde dig ind, at du er en dygtig elsker. for så bliver du glad og ønsker at se hende igen. Gør det fordi det tænder dig, for at eksperimentere med noget der andre steder vil føles akavet, eller gør det for at prøve flere kvinder. Tricksene lærer du meget nemmere med en du er mere ligeværdig med.

Da du i forvejen er seksuel aktiv, ser jeg ikke andre problemer end dem du eventuelt kunne have med din egen etik.

Du vil ikke få svært med at finde en GP'er, der vil handle med en 21 årig seksuel aktiv mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Sålænge man er over 18 så er der vel intet problem.

God kamp! 

Det er aldrig kriminelt for kunden, uanset alderen. For den der sælger sex er det som udgangspunkt lovligt med kunder fra 15 år, dog med undtagelse af hvis sælgeren groft udnytter sin alder eller erfaring til at opnå sex med kunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Altså, jeg startede allerede da jeg var knapt 18 år, så det er ingen hindring .. Ikke fordi jeg ikke kunne/kan få det gratis andre steder, jeg holder bare "af konceptet" med at vælge den pige man har lyst til, og prøve en MASSE damer i alle aldre (helst unge, dog ;-) ) 

Jeg tør slet ikke regne på hvad jeg har smidt efter søde piger, men det kunne nok købe en Ferrari eller to snart ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dondisco
Dani skrev, for 19 timer siden:

Hvis du er 100 procent afklaret med dig selv, så er der næppe de helt store problemer med din alder. Nogle starter lidt for tidligt, og andre starter senere, når de har lidt mere livserfaring. Hvis du ikke bliver ødelagt af det, så kan du jo sagtens kaste dig ud i det.  Mht. at søge anbefalinger, så er det nok en god idé at få med, hvor I landet, du søger oplevelser med købesex.

Det er ikke alle piger, der kan lære en tricks, og det er heller ikke alle, der er lige ordentlige i det her game. Derfor kan det være en god idé ikke bare at finde en helt tilfældig, som du tropper op hos for at finde ud af, at hun pludselig ser 20 år ældre ud end på billederne, som du just har kigget på. Du kan også risikere gennemmekaniske piger, der stort set bare vil rulle dig for dine penge. 

1. Læs anmeldelser igennem herinde og find en pige, som giver folk gode oplevelser. 2. Kontakt pigen og lad hende vide, hvad du går efter. 

Jammen er skam fuldstændigt afklaret:-) syntes bare det er mega frækt. Og syntes squ de er lidt kedelige de tøser jeg får hevet med hjem hehe :-) er fra Kalundborg af. Hvis det kan hjælpe? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dondisco
Søren Brun skrev, for 20 timer siden:

Selvfølgelig kan du lære noget hos en prof pige, men i løbet af tiden kan du også få dine erfaringer hos jævnaldrende kærester, og det er nok det klogeste, du kan gøre, så jeg vil anbefale dig at vente og se tiden an.

Hvis du absolut vil besøge et prostitueret pige så fortæl hende din baggrund/historie, så hun kan hjælpe dig på vej. Men husk at de kr 1,000 eller kr 2,000 nok kan brugers meget bedre.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale nogen, men jeg vil anbefale, at du evt. skal finde en i slutningen af 20'erne hvis du absolut ikke vil holde gulerødderne hos dig selv.

Hehe det skam ikke fordi guldeeodderne abselut skal ud :-) har masser af villige veninder, tilbud i byen osv.. men det er squ lidt kedeligt :-):-) leder efter noget ekstra og syntes ideen om jeg har betalt hende for det er lidt kinky :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondisco skrev, for 4 timer siden:

Hehe det skam ikke fordi guldeeodderne abselut skal ud :-) har masser af villige veninder, tilbud i byen osv.. men det er squ lidt kedeligt :-):-) leder efter noget ekstra og syntes ideen om jeg har betalt hende for det er lidt kinky :-)

Så sig til den pige du møder, at hun skal give den hele skruen overfor dig..

Det skulle blive alt andet end kedelig vil jeg mene..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dondisco
ppd skrev, for 1 time siden:

Så sig til den pige du møder, at hun skal give den hele skruen overfor dig..

Det skulle blive alt andet end kedelig vil jeg mene..

 

Det lyder som det jeg er ude efter! :-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hvad skulle problemet være? Hvis jeg skulle være bekymret over noget, så ville det mere være angående dem der er for gamle til den slags. Husk bare som altid at bruge et kondom og derudover så bare gå til den! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke for ung. Men du skal nok være opmærksom på at der er flere piger som ikke modtager gæster under en bestemt alder. Så når du kontakter hende du vil besøge så husk at spørg om hun har en grænse på alder. Så er der ingen skuffelse ved st blive sendt hjem igen fordi du er for ung til hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondisco skrev, den 6/10/2016 at 20:01:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.

De fleste kan bedst lide at sælge sex til mænd med mindre pikke, så det slider mindre. ;)

Dondisco skrev, den 6/10/2016 at 20:01:

 og hun helt sikkert kan lære mig et par tricks.

Det skal du ikke regne med! Nogle kan selvfølgelig, men nok ikke den gennemsnitlige. Den gennemsnitlige vil bare få dig til at komme hurtigt, hvilket er et trick, men ikke på den gode måde. Det kræver oftest en del af kunden før det bliver en god oplevelse.

Dondisco skrev, den 6/10/2016 at 20:01:

 har i en der kan andbefales til en helt grøn fætter som mig? :-) go dag derude!!

En god reel dansk GP, der ikke er for ung, og som du har læst god omtale af. Baseret på at du vil have en der kan lære dig tricks og give dig kicket ved at købe sex hos en prof. 

Men ellers vil jeg fraråde det. Det er et seksuelt skråplan så tidligt (ja, jeg er lidt dobbeltmoralsk - men det er noget andet for kunder end GP'er. For kunden er det altid koblet til lysten).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

De fleste kan bedst lide at sælge sex til mænd med mindre pikke, så det slider mindre.

 

Æh er du lidt forudintaget - eller går du til GP fordi du har en melorm?

Dit svar er jo overhovedet ikke et svar på den citerede sætning - gammel sur mand?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 3 minutter siden:

Æh er du lidt forudintaget

Næ, det er hvad jeg hører (når de ikke spiller pikelskende nymfomaner i markedsføringsøjemed). Afhænger selvfølgelig af den enkelte og hendes vagter ...

johanneseb skrev, for 4 minutter siden:

Dit svar er jo overhovedet ikke et svar på den citerede sætning - gammel sur mand?

Læs nu konteksten og find det gode sommerhumør frem.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Næ, det er hvad jeg hører (når de ikke spiller pikelskende nymfomaner i markedsføringsøjemed). Afhænger selvfølgelig af den enkelte og hendes vagter ...

Læs nu konteksten og find det gode sommerhumør frem.
 

Dit svar har intet med TS spørgsmål at gøre.

Hvor er koblingen mellem:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.

 

OG

 

 

De fleste kan bedst lide at sælge sex til mænd med mindre pikke, så det slider mindre.

 

Det er da godav mand økseskaft. Skrå... med sommer humør. TS stiller et seriøs spørgsmål, som du laver grin med.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, 1 time siden:

Dit svar har intet med TS spørgsmål at gøre.

Hvor er koblingen mellem:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.

 

OG

 

 

De fleste kan bedst lide at sælge sex til mænd med mindre pikke, så det slider mindre.

 

Det er da godav mand økseskaft. Skrå... med sommer humør. TS stiller et seriøs spørgsmål, som du laver grin med.

 

 

Til gengæld

 

 

 

 

 

laver jeg ikke støj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med mange unødvendige linjeskift.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du havde læst hele mit indlæg, så lavede jeg en joke i første linje (som spiller på at han ikke skriver om han er 21 år eller centimeter), men resten af mit indlæg var da både seriøst og temmelig vedkommende det han spørger om.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, 1 time siden:

Til gengæld

 

 

 

 

 

laver jeg ikke støj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med mange unødvendige linjeskift.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du havde læst hele mit indlæg, så lavede jeg en joke i første linje (som spiller på at han ikke skriver om han er 21 år eller centimeter), men resten af mit indlæg var da både seriøst og temmelig vedkommende det han spørger om.

Gudfader bevares da.

Jeg beklager jeg kom til at lave linieskift der ikke behagede dig. Det undskylder jeg dybt. Hvad tænkte jeg dog på, sådan at irritere selveste Bebop. Jeg går lige ud og spanker mig selv.

Næste gang du skriver så lad være med at sippe i natpotten først.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 7 minutter siden:

Næste gang du skriver så lad være med at sippe i natpotten først.

Tyv tror hver mand stjæler?

johanneseb skrev, for 7 minutter siden:

Hvad tænkte jeg dog på, sådan at irritere selveste Bebop.

Hvad tænkte jeg dog på, sådan at irritere selveste johanneseb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Dondisco skrev, den Friday, June 10, 2016 at 20:01:

Hejsa. Er en fyr på 21 som går med en fantasi om at købe sex.. ikke fordi jeg ikke kan få andre steder overhovedet. Mere fordi tanken tænder mig, og hun helt sikkert kan lære mig et par tricks. Men vil så høre om min alder på de 21 kan gå hen og blive et problem eller? :-) og har i en der kan andbefales til en helt grøn fætter som mig? :-) go dag derude!!

De 21 er ikke noget problem for mig, min min alders grænse er 18, dog ved jeg at der er nogle piger som ikke vil have for unge fyre på besøg.

det bedste du kan gøre, hvis du finder en pige du vil besøge, er at ringe til pigen (hvis det er privat) og hvis det er en pige på klinik kan du ringe til stedet og høre ad inden du dukker op. 

Håber du kunne bruge mit svar 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...