Hop til indhold
hulken123

"Zita Arhus/50193485" nogen som har været forbi i Århus?

Recommended Posts

Så gamle er anmeldelser fra Fyn da ikke. Har været hos hende et par gange og gået tilfreds derfra hver gang. Super kønt ansigt og krop, men dog små bryster som ikke er faste. Men sexen gør hun godt og med indlevelse. Hende kan du roligt besøge og få en god oplevelse.

det med Eva Mendez, tror jeg måske hun selv syntes, det er også det navn som bliver brugt til bla. mine anmeldelser fra Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Så gamle er anmeldelser fra Fyn da ikke. Har været hos hende et par gange og gået tilfreds derfra hver gang. Super kønt ansigt og krop, men dog små bryster som ikke er faste. Men sexen gør hun godt og med indlevelse. Hende kan du roligt besøge og få en god oplevelse.

det med Eva Mendez, tror jeg måske hun selv syntes, det er også det navn som bliver brugt til bla. mine anmeldelser fra Fyn

tak for det, men havde håbet at høre fra en anden :) syntes altid at du skriver om hende... så vil lige sikre mig at der også er andre som syntes hun er ligeså dejlig eller ej

ikke noget personligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os da håbe for dig at de andre 5 som har skrevet positivt om hende fra Fyn, ser din efterlysning i Jylland, og svarer dig.

og ja 4 piger har jeg besøgt flere/mange gange, da jeg er gået glad derfra, bla. Zita, og Emma (Odense lige nu) og Nika. Alle 3 søde, smilende og flirtende piger.

alle 3 bruger også billeder af dem selv og ikke FAKE billeder som så mange andre.

alle andre har jeg kun besøgt 1 gang, da det var godt, men ikke super godt.

der må sgu da også være nogen i Århus som allerede har besøgt hende og kan komme med en hel ny anmeldelse.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zita er næppe blevet anderledes af at komme til Århus.

Jeg har besøgt Zita 3 gange inden for de seneste måneder, så mit indtryk af hende er vel rimelig friskt. Jeg kan kun bekræfte det der tidligere er skrevet om hende. Desværre var hun kun kort tid i Odense sidste gang, så jeg nåede ikke at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 10. juni 2016 at 21:14:

Lad os da håbe for dig at de andre 5 som har skrevet positivt om hende fra Fyn, ser din efterlysning i Jylland, og svarer dig.

Jeg er en af dem som har skrevet pænt om hende, og det kan jeg helt stå inde for. Hun er en rigtig sød pige. Jeg havde også lagt an til en ny aftale med hende i Odense, men så rykkede hun pludselig til Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...