Hop til indhold
Guest Oralis voluptatem

Annoncer fra annoncelight på EG

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Er det ikke muligt at filtrer i de billede annoncer der bliver vist på forsiden?

Her til morgen var de 2 første billeder på forsiden af folk der blev skidt i munden. Normalt er jeg ikke sart, men vil gerne have muligheden for at vælge lige netop den type annoncer/billeder fra.

 

Jeg har forståelse for at det koster at drive en side som denne. Og at pegene skal komme via reklame/annoncer. Men kunne i (eroguide) ikke soter lidt i hvem der reklamer og hvad der reklameres for?  Som det er nu så giver i plads til reklamer der kun er ude på at snyde folk, og til annoncer med billeder af lort. :-o:-(

Jeg er ville til at betale et mdr. abonnement for at slippe for at skulle se på disse ting. Jeg har ingen ide op hvad det koster at drive en side som denne. Og heller ikke hvad en side som EG kan generer af indtægter på salg af reklameplads pr. mdr. Men hvor mange aktive bruger som hver betaler et lille beløb (feks. 19kr) skal der til for at i kan få den samme indtægt? 

Ved som sagt ikke om det er muligt at drive siden med bruger betaling, men er det noget i har undersøgt? Eller har planer om ud i fremtiden?

Håber en af dem der har med driften af siden vil bruge et par minutter på at skrive et svar.

Oralis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

visse vasse .. så sart du er ... (spøg) jeg så også billedet og var lige ved at hilse på min morgenmad ... så ... could not agree more :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...