Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt "good looking" Thai kvinde i Rønnede. Må indrømme at det til dato er den ringeste gang tantra massage med afslutning jeg nogen sinde har fået. Lokalet er nydeligt og rent, men du bliver mødt af en noget for gammel, lille og kraftig Thai Dame. Priser for body to body, tantra og cocktail er så høje at det absolut ikke lever op til hendes udseende eller præstation. 1000 Kr for tantra med afslutning. det hele varede 20 min. og foregik på en måde, så en kropsvisitering i et russisk fængsel havde følt pikant. Så jeg er glad for at jeg ikke hoppede på en cocktail til 1500. Så kære medmennesker, hvis i prøver så er i blevet advaret. Det er ikke turen værd efter min mening.

 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
magma666 skrev, den 9/6/2016 at 17:06:

Har lige besøgt "good looking" Thai kvinde i Rønnede. Må indrømme at det til dato er den ringeste gang tantra massage med afslutning jeg nogen sinde har fået. Lokalet er nydeligt og rent, men du bliver mødt af en noget for gammel, lille og kraftig Thai Dame. Priser for body to body, tantra og cocktail er så høje at det absolut ikke lever op til hendes udseende eller præstation. 1000 Kr for tantra med afslutning. det hele varede 20 min. og foregik på en måde, så en kropsvisitering i et russisk fængsel havde følt pikant. Så jeg er glad for at jeg ikke hoppede på en cocktail til 1500. Så kære medmennesker, hvis i prøver så er i blevet advaret. Det er ikke turen værd efter min mening.

 

Jeg har været der en del gange  i forhold til andre thai kvinder har hende her et godt greb og fyldige gode bryster og en for mig lækker fyldig  bagdel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har været der en del gange  i forhold til andre thai kvinder har hende her et godt greb og fyldige gode bryster og en for mig lækker fyldig  bagdel . 

har været der 1.gang

og bliver ved det

spild af tid og penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

har været der 1.gang

og bliver ved det

spild af tid og penge

Kunne ikke være mere enig. Det sted er udelukkende msskinsex uden indlevelse eller kommunikation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 35 minutter siden:

Kunne ikke være mere enig. Det sted er udelukkende msskinsex uden indlevelse eller kommunikation. 

Jeg har også været der en gang og komme der ikke i gen det er spil af penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...