Guest Pik sprøjt Skrevet 9. Juni, 2016 Hej Eroguide medlemmer. Er der nogen af jer der har erfaring med opfyldning af nosserne med saltvand ? Jeg har i længere tid tænkt på at prøve det, og derfor er der nogle spørgsmål som jeg gerne vil have svar på. Hvis der er nogen der har prøvet, og som gerne vil svare er mine spørgsmål. 1. Hvem gjorde det ( privat eller klinik ) ? 2. Hvor meget bliver der flydt i ( ca ) ? 3. Hvad tid tager det ( ca ) ? 4. Hvor længe holder opfyldningen ( ca ) ? 5. Hvis eller når det bliver aktuelt skal det være i nærheden af København ( Stor København ) . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 9. Juni, 2016 (edited) Avvvvvvvv....... Ikke noget for mine boller. De skal tømmes, ikke fyldes op. Redigeret 9. Juni, 2016 af mester4u 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 9. Juni, 2016 Prøv at skrive til Madame Helene. Hun er flink til at besvare spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 9. Juni, 2016 fafnersbane skrev, for 31 minutter siden: Prøv at skrive til Madame Helene. Hun er flink tilat besvare spørgsm Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hypokonder 3 Skrevet 10. Juni, 2016 Ingen over og ingen er i nærheden af at være så dygtig til netop denne disciplin end www.ladyiris.dk. Jeg har været igennem denne helt specielle oplevelse mange gange, og det er en stor oplevelse hver gang . Lady Iris holder til i nogle super flotte lokaler i Tåstrup. Afsæt en time hos Lady Iris -det vil du ikke fortryde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hypokonder 3 Skrevet 10. Juni, 2016 (edited) Fra et besøg hos Lady Iris. .... image:5183 image:5183 Redigeret 10. Juni, 2016 af Hypokonder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 2. Maj, 2017 Hej EG. medlemmer er der nogle af jer der har prøvet det for nylig, og hos hvem ? Jeg vil gerne høre om erfaringer, da jeg stadig har tanken om at prøve det. Mvh. PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg