Hop til indhold

DD bodycare bramming

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der ved om det ind imellem er lidt yngre piger på stedet?

de gange jeg har været der er det ejeren tror jeg Nan der har været der samt en anden pige på samme alder vil jeg tro.

men er der yngre piger? og evt et navn man kan spørge efter når man ringer til dem?

fik Hj af ejeren ikke prangende oplevelse lige som hindes krop ikke var som jeg kan lide det, men hun var nøgen og det var uden at toppe skalaen ok.

Skrevet

Er ejeren ikke den samme som har Asian Bodycare i Esbjerg? Hun hedder Phen (Phenapa).

• 1 month later...
  • 1 year later...
Skrevet

Er der nogen der har været der fornylig ?

Skrevet

Ja, var der for ikke så længe siden.

Der er tre piger der - ingen af dem er store skønheder, men når det handler om massagen, er de ferme . De er dog såmænd pæne nok, så med mindre det skal være teenage-lignende nips, er der ingen grund til at det skal holde nogen væk.

De tilbyder det hele - men jeg har 'kun' prøvet BTB med BJ/HJ - og det har været ok uden at være ekstraordinært. Det bedste har faktisk været, at vi hurtigt kom hen til det frække, og dermed fik jeg en god, lang massage efter at det frække var overstået.

Pigerne er voksne (hvilket er et plus for mig), taler fornuftigt dansk, har humor og gejst, og giver udtryk for at de kan lide det de laver.

Skrevet
  1. Professoren skrev, for 1 time siden:

Pigerne er voksne (hvilket er et plus for mig), taler fornuftigt dansk, har humor og gejst, og giver udtryk for at de kan lide det de laver.

Er Dear der stadig ? ca. 45 år men går fint for 38 år. Altid glad og smilende .Rimelig busty uden hjælp og normalt altid i hot pants med een kraftig eller 2 fletninger. Altid æggende og giver et drømme HJ når man ligger på maven, simulerer næsten et samleje .

Skrevet
powerpoint skrev, for 16 timer siden:
  1. Er Dear der stadig ? ca. 45 år men går fint for 38 år. Altid glad og smilende .Rimelig busty uden hjælp og normalt altid i hot pants med een kraftig eller 2 fletninger. Altid æggende og giver et drømme HJ når man ligger på maven, simulerer næsten et samleje .

Kender ikke deres navne - hende jeg mødte sidst hed måske noget i retning af Nan eller Nam.

• 1 month later...
Skrevet

Kan absolut anbefale massagen, den er rigtig god, og hun bruger tid på steder der har ekstra behov for massage. Jeg havde med vilje ikke tage penge med til andet, men fik det tilbudt.

Synes det er godt, når de har noget erfaring, da meget unge piger tit kun lave noget oliesjask og kører lidt rundt med hænderne uden at vide hvad der laves.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.