Hop til indhold

Recommended Posts

sidste arbejdsdag, hvor skal hun så hen? Nåede aldrig fuld pakke mens hun var i kbh, men havde tænkt mig at tage en tur ned til Næstved...er det virkelig for sent hvis man ikke når derned i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knaldperlen skrev, 1 time siden:

OK, lad os lige få hende i arkivet til senere - smuk pige :-P

i284571214460899968._rsw360h270_szw360h2

det da vist joy -indehaveren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære venner.

Var i Næstved i går - fik en total lækker behandling af ?? ( Nin eller lignende)

Fin velkomst, også af Joy - som desværre ikke er så god til at smile på billeder;-)

Klinikken er flyttet til modsatte side af gaden - dejlige lokaler, som virker meget rene overalt.

Valgte ½ time B2B, med HJ - kr. 1000,- Som nævnt udført af dejlig pige, som absolut ikke havde de store hæmninger - fik lov at rører og kysse , næsten overalt.:-D - og så talte hun dansk.

Kommer helt sikkert igen - hvis jeg ikke bliver "spist" af den nye - meget lille vagthund.:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
geo skrev, for 15 timer siden:

Kære venner.

Var i Næstved i går - fik en total lækker behandling af ?? ( Nin eller lignende)

Fin velkomst, også af Joy - som desværre ikke er så god til at smile på billeder;-)

Klinikken er flyttet til modsatte side af gaden - dejlige lokaler, som virker meget rene overalt.

Valgte ½ time B2B, med HJ - kr. 1000,- Som nævnt udført af dejlig pige, som absolut ikke havde de store hæmninger - fik lov at rører og kysse , næsten overalt.:-D - og så talte hun dansk.

Kommer helt sikkert igen - hvis jeg ikke bliver "spist" af den nye - meget lille vagthund.:-D

Ved du om de giver blowjob uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa 88.

Så tæt har jeg ikke været på - endnu.8-)

Men kan måske have min tvivl.:?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...